خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

اسکان 35 هزار مسافر در ستادهای خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۸۸۱

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: آمار مسافران نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان از مرز 35 هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی محمد دریکوند در جمع خبرنگاران به آمار مسافران نوروزی ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جدید تعداد 35 هزار و 209 مسافر در این ستادها اسکان داده شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر در قالب 11 هزار و 352 خانوار در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان شدند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: تعداد هشت هزار و 176 نفر در قالب دو هزار و 712 خانوار از این مسافران مربوط به پذیرش روز سوم فروردین ماه هستند.

دریکوند سهم آموزش و پرورش لرستان را در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تا امروز را 91 هزار و 543 نفر روز برشمرد و تصریح کرد: ضریب ماندگاری مسافران نوروزی تاکنون 6.2 روز بوده است. 

ستاد اسکان آموزش پرورش لرستان با 10 پایگاه اسکان فرهنگیان و تجهیز کامل 200 مدرسه با بیش از دو هزار کلاس که از این تعداد 200 کلاس ویژه، 300 کلاس نوع الف، 1200 کلاس نوع ب و 300 کلاس نوع ج آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز