خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن موسیقی لرستان به ایلنا خبر داد:

برگزاری دوازدهمین کنسرت موسیقی کودک و نوجوان در روزهای پایانی سال 94

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۸۱۸

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: دوازدهمین کنسرت موسیقی کودک و نوجوان (گل‌های خرم) به سرپرستی شهرام کیمیایی در واپسین روزهای سال 94 در خرم آباد برگزار می‌شود .

امین عباسیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد افزود: دوازدهمین کنسرت موسیقی کودک و نوجوان (گل‌های خرم) به سرپرستی شهرام کیمیایی 27 اسفندماه سال جاری ساعت 19:30 در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می‌شود .

وی اظهار داشت: هنرجویانی کودک و نوجوانی که در این اجرا هنرنمایی می‌کنند از هنرجویان آموزشگاه موسیقی بهارمست با مدیریت فرید رحمتی و انجمن موسیقی لرستان هستند.

عباسیان تصریح کرد: استاد شهرام کیمیایی از مربیان مجرب موسیقی کودک و پیانو با سابقه بالغ بر بیست و پنج سال تدریس و فعالیت هنری نتیجه یک سال آموزش هنرجویان خود را به روی صحنه به نمایش می‌گذارد.

وی اظهار داشت: همچنین اجرای نمایش کودک توسط هنرمند خوش ذوق عزت‌اله درگاهی به این اجرا تنوع خاصی می‌بخشد.

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد: این کنسرت به همت انجمن موسیقی لرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد و آموزشگاه موسیقی بهار مست، انجمن نمایش خرم‌آباد برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به فروشگاه موسیقی نوای زاگرس واقع در چهارراه فرهنگ با شماره تماس 33335940 و همچنین دفتر انجمن موسیقی لرستان با شماره تماس 33238598 حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز