خبرگزاری کار ایران

سرپرست گروه توسعه قهرمانی ورزش و جوانان لرستان:

تهدید توزیع مواد نیروزا و اعتیادآور در باشگاه‌های پرورش اندام لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۱۳

سرپرست گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: توزیع مواد نیرو زا و اعتیادآور در باشگاه‌های پرورش اندام این استان خطر آفرین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نعمت اله رشیدیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: باشگاه‌های خصوصی و پرورش اندام از مراکز خطر آفرین در حوزه توزیع مواد نیروزا هستند و لازم است برای جلوگیری از توزیع و مصرف مواد نیروزا که سلامت جوانان را تهدید می کنند در سطح باشگاه های پرورش اندام اقدامات اساسی انجام شود.

وی اظهار داشت: می‌توان با تشکیل یک تیم بازرسی متشکل از نماینده دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و ... هر دو ماه یکبار از باشگاه های پرورش اندام استان سرزده بازدید کرد. 

سرپرست گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: ۱۷۵ باشگاه پرورش اندام در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و با برگزاری کارگاه های آموزشی یک روزه برای مسئولین این باشگاه ها که حدود ۳۵۰ نفر هستند می‌توان آموزش‌های لازم در خصوص عوارض استفاده از مواد نیروزا را ارائه داد.

رشیدیان افزود: اگر در این بازدیدها با مواردی از جمله توزیع و مصرف مواد نیروزا مواجه شدیم لازم است با افراد خاطی برخورد قهری صورت گیرد.

وی به عوارض خطرناک استفاده از مصرف مواد نیروزا اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان با حضور در باشگاه های پرورش اندام از مواد نیروزای خطرناک استفاده می کنند در حالیکه در بسیاری از این مواد نیروزا مواد اعتیاد آور وجود دارد که سلامت ورزشکاران را به شدت تهدید می کند.

بنابراین گزارش، در این جلسه مقرر شد یک کارگروه تخصصی به منظور برگزاری دوره آموزشی برای مسئولین باشگاه های پرورش اندام در سطح استان تشکیل شده و زمان، مکان و تعداد افراد حاضر در این دوره آموزشی به کمیته پیشگیری از اعتیاد استان ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز