خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان:

واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی لرستان خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۳۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بیمه ایران با شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان جهت انجام خدمات بیمه‌ای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان امروز درجمع خبرنگاران ،افزود: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیمه ایران منعقد شد، این بیمه برای دریافت بهتر تسهیلات به صنایع کوچک کمک شایانی می‌کند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم‌نامه، گسترش همکاری‌ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت‌ها، امکانات و توانایی‌های علمی و فنی موجود و باهدف توسعه صنعت بیمه در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: صنایع کوچک کشور و استان با استفاده از این بیمه ضریب امنیت بالاتری را در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات خود و با ریسک کمتری پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: بدون شک این اقدام شرایط تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب‌وکار را به دنبال دارد.

محمدی تصریح کرد: بسته بیمه‌ای صنایع کوچک شامل جبران خسارت ناشی از انفجار، صاعقه و بیمه جامع اموال، بیمه مسئولیت جانی و مالی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان ویژه فعالیت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی و شکست ماشین‌آلات، پوشش درمان تکمیلی کارکنان و بیمه اعتباری به‌ منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات نیز دربسته حمایتی صنایع کوچک پیش‌بینی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه مذکور در جهت توسعه بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بهره‌مندی این صنایع از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک از طریق طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته‌های بیمه‌ای ویژه تهیه و تنظیم‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد نماینده بیمه ایران در مرکز کسب‌وکار شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد به‌ منظور ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی استقرار و نماینده بیمه در جلسات دوره‌ای کلینیک سیار صنعتی حضور یابد و در نهایت جلسات ماهیانه‌ای برای تشریح کامل بسته‌های حمایتی جهت آسیب‌شناسی و بررسی اثربخشی اقدامات تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز