خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر:

فرزندان شهدا الگوی جوانان جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۷۲۱

فرماندار پلدختر گفت: فرزندان‌شهدا یادگاران گرانقدر شهدا هستند که وظیفه خطیری را از پدران خود به ارث برده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درپلدختر، نورالدین درمنان در دیدار با فرزندان شاهد شهرستان پلدختر افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره)و اتحاد مردم بعد از قیام‌ها و تظاهرات زیاد مردم علیه رژیم ستم‌شاهی بر پا شد و خون‌های زیادی در این راه ریخته شد سرانجام در دهه فجر به پیروزی رسید.

فرماندار پلدختر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن از پا ننشست و سعی کرد که با توطئه‌های گوناگون این انقلاب نوپا را از بین ببرد و در این راه بعضی سازندگان انقلاب را ترور کردند .

وی تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کردند با این حرکات و ترورها و توطئه‌ها می‌توانند انقلاب را ساقط کنند اما هر توطئه و تروری از سوی دشمنان داخلی و خارجی صورت می‌گرفت بر اتحاد و همبستگی ملت و استحکام این انقلاب افزوده می‌شد.

درمنان یادآوری کرد: هم اکنون با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ایران، هنوز با توطئه‌های مختلف و گوناگون دشمنان روبرو هستیم اما این نظام باتوکل به خدا و اتحاد و همدلی مردم همچنان به راه خود با صلابت ادامه می‌دهد.

فرماندار پلدختر بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان بعد از انقلاب تحمیل و راه اندازی 8 سال جنگ همه دنیا علیه کشور ما برخاست و این در حالی صورت گرفت که انقلاب ما، انقلابی نوپا بود و این جنگ موجب شد جوانان زیادی را از دست بدهیم و با وجود فشار زیاد دشمن این جنگ با پیروزی ایران به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت همواره اولویت اصلی دشمنان نظام است، افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از رویارویی مستقیم با ایران در هراس هستند با رهبری مقام معظم رهبری و همت بلند دولت و ملت ایران باعث شده هم اکنون به قله‌های پیشرفت و ترقی در زمینه‌های مختلف برسد.

درمنان عنوان کرد: شهدا در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مهمی دارند و هنوز یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی که داشتند در برنامه‌ها و اهداف آرمانی انقلاب موج می‌زند .

وی با مثبت خواندن دیدارهای مسئولان با فرزندان‌معظم شاهد، ایثارگران و جانبازان تصریح کرد: خانواده معظم‌شهدا به گردن ما حق زیادی دارند و با این دیدارها می‌توان بخشی از مشکلات و دغدغه‌هایی که مطرح می‌شود نسبت به رفع و پیگیری آنها اقدام کرد .

وی با بیان اینکه همه ما وامدار رشادت‌های غیور مردان دوران دفاع‌مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان در خدمت خانواده معظم شهدا هستم و آماده‌ام از پیشنهادهای شما جهت پیشرفت شهرستان استفاده کنم .

احمد لرستانی فرزند شهید امر علی لرستانی در ابتدای این دیدار به نمایندگی از دیگر فرزندان شهید شهرستان پلدختر یادآوری کرد: بزرگترین افتخار ما از بدو تولد فرزند شهید بودن ما است و امیدواریم این نشست مقدمه‌ای برای نشست‌های بعدی با همه فرزندان شهید شهرستان باشد .

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات در شهرستان پلدختر بر اساس طایفه‌گرایی است، انتخابات در این شهرستان سالم و با آرامش کامل مردم برگزار شود . ترتیبی اتخاذ شود که در جلسه های شورای اداری شهرستان پلدختر،یکی از فرزندان شهید شرکت کرده و به نمایندگی از سایر فرزندان شهدا مسایلو مشکلات خود را بیان کند .

وی پیشنهاد کرد به صورت مستمر و ماهانه فرزندان شهدای شهرستان با فرماندار پلدختر جلسه‌ای داشته تا فرزندان شهدا بتوانند نقطه نظرات ومسایل و مشکلات خود را بیان کنند .

لرستانی اظهار داشت: در شهرستان پلدختر، فرزندان شاهد زیادی با مدرک تحصیلی بالا از جمله دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس بیکار وجود دارد که در این جلسه این موضوع مهم مورد بررسی قرار گیرد و مدیران شهرستان با فرزندان شاهد برخورد خوبی داشته و پای درددل آنها بنشینند .

فرزند شهید امرعلی لرستانی بیانکرد: رسیدگی به جاده شهدای گمنام شهرپلدختر و ساماندهی این یادمان صورت گیرد زیرا در حال حاضر چهره خوبی نداشته و فاقد فضای سبز، نمازخانه و وضوخانه است که این در شان شهدانمی باشد .

لرستانی به گلزار شهدای پلدختر اشاره کرده و عنوان کرد: گلزار شهدا شهر پلدختر ساماندهی نشده و این جای تاسف دارد و باید گفت در این رابطه به شهدابی حرمتی شده و این گلزار فاقد وضوخانه و سرویس بهداشتی است که البته این موضوع باید در شهر و روستا پیگیری و به آن رسیدگی شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز