خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد لرستان خبرداد:

اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۳۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان از اهداء جهیزیه به نوعروسان لرستانی همزمان با ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ولی الله منتظری مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) یک هزار و 500 فقره جهیزیه بین زوج های جوان تحت حمایت این نهاد توزیع می شود.

منتظری با اشاره به اینکه جهت تهیه این تعداد جهیزیه اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: این نهاد با توجه به رسالت ذاتی خود به عنوان نهادی مردمی، در جهت ترویج سنت حسنه ازدواج در طول سال اقدام به پرداخت مبالغی به عنوان کمک هزینه تامین جهیزیه به مددجویان در شرف ازدواج می کند.

وی ضمن بیان اینکه تهیه و توزیع این اقدام در راستای کمک به ازدواج نیازمندان به ویژه جوانان تحت حمایت انجام شده است، تصریح کرد: با پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج، به نیازمندان جامعه در جهت رفع بخشی از مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج  اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان یادآوری کرد: این کمک هزینه ها در قالب تامین جهیزیه دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت است.

منتظری با بیان اینکه تأمین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی نیازمندان در شرف ازدواج به شمار می رود، عنوان کرد: کمیته امداد با حمایت و کمک خیرین می تواند خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهد و موجبات تشکیل زندگی مشترک این مددجویان را فراهم کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز