خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد

کشف یک میلیارد ریال انواع لباس زنانه قاچاق در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم آباد امروز در جمع خبر نگاران با اشاره به اثرات زیانبار قاچاق کالا در اقتصاد کشور و جامعه از کشف یک هزار و ۳۶۰ ثوب البسه زنانه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبر نگار ایلنا در خرم آباد ، سر هنگ نجفی با تاکید براینکه با کنترل و نظارت دقیق مبادی ورودی قانونی و غیرقانونی قاچاق کالا از حجم و میزان تبادل کالای قاچاق به کشور کاسته می شود، افزود: در این راستا ماموران پاســگاه انتـظامی «رازان» ضمن کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو سواری ۴۰۵ حامل بار البسه در گردنه «رازان» که در حال تردد بود، مظنون و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو، هزار و ۳۶۰ ثوب البسه زنانه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد،تصریح کرد: موثر‌ترین راه مبارزه با قاچاق کالا ، همدلی و همکاری مسئولان و مشارکت مردم، سازمان های مردم نهاد و ایجاد رقابت در کالاهای داخلی در مقایسه با نمونه‌های خارجی از نظر قیمت، کیفیت و تنوع است.

سرهنگ نجفی  گام بعدی مقابله با قاچاق کالا را شناسایی و پاسخ‌ به تقاضای جامعه و مصرف‌کننده دانست و اظهار کرد: در این زمینه نیز به چند موضوع مهم و اساسی از جمله قیمت و کیفیت، خدمات پس از فروش، تنوع و طراحی مناسب باید اهمیت داد. 

فرمانده انتظامی لرستان همچنین قاچاق کالا را عامل اصلی از هم گسیختگی اقتصادی دانست و  تصریح کرد:این معضل همه دستگاه های دولتی و مسوولان را به نحوی به خود مشغول کرده است.

کد خبر : ۳۲۷۷۱۰