خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور

جایگاه مطلوب دانشگاه پیام نور لرستان در یک استان محروم قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۸۳

رئیس دانشگاه پیام‌ نور کشور گفت: جایگاه خوب دانشگاه پیام‌نور لرستان در سطح کشور با توجه به محرومیت آن ستودنی ونشان ازمدیریت صحیح است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: جایگاه خوب دانشگاه پیام‌نور لرستان در سطح کشور با توجه به محرومیت آن ستودنی و نشان ازمدیریت صحیح است.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم‌آباد، رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: ۴۵ طرح در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در دهه‌فجر افتتاح می‌شود.

علی سرلک در آیین افتتاح پنج پروژه از پردیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام دهه‌فجر ۴۵ طرح که بالای ۹۵ درصد پیشرفت کاری داشته‌اند، افتتاح می‌شود، که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجویان باید در سه حوزه تحصیل تذهیب و ورزش فعالیت کنند سعی شده، این طرح‌ها نیز حول محور این سه حوزه باشند.

وی افزود: در استان لرستان نیز امروز شاهد افتتاح پنج پروژه بودیم که اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به آنها تخصیص داده شده است و برای تجهیز امکانات نیز تجهیزات ۱۵ آزمایشگاهی که از قبل وجود داشته‌اند به مکان جدید انتقال داده می‌شوند و از این حیثکمبودی احساس نشده است و اگر نیاز باشد در بودجه ۹۴ در نظر گرفته می‌شود.

سرلک با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه پیام‌نور یادآور شد: ما با سازمان مدیریت نامه‌نگاری داشته‌ایم و آنها این موضوع را موکول کردند، به اینکه در سیاست‌های کلان وزارت علوم دیده شود و با پیگیری‌های انجام شده، وزیر علوم نیز با نظر مثبت قول مساعد در این زمینه داده‌اند و دستور داده‌اند در سیاست‌های کلان وزارتخانه گنجانده شود که امیدواریم هر چه زودتر مشکل در سازمان مدیریت نیز برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز