خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد؛

کمین پلیس‌، سارق خودرو را زمین‌گیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۵۸

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ نجفی بیان داشت: در پی اعلام خبر وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر خرم‌آباد و در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت آحاد مردم‌، موضوع به صورت وی‍ژه به تیم‌های شکار مجرمین(تیم‌‌‌های رعد) ابلاغ شد.

وی گفت: پس از تحقیقات میدانی و انجام رصد دقیق جرائم و همچنین استفاده از گشت‌های پنهان، متهم شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه و در حالی که اقدام به سرقت یک دستگاه ضبط صوت خودرو نموده بود، دستگیر شد.

نجفی در ادامه افزود: پس از انتقال متهم به مقر و انجام بازجویی‌های فنی و بازسازی صحنه‌های سرقت، به ۱۳ فقره انواع سرقت شامل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کرد که ضمن شناسایی مال‌باختگان‌، فرد دستگیر شده به همراه پرونده و شکات در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری یک نفر شرور فراری تحت تعقیب خبر داد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر این که یک شرور سابقه‌دار که به علت جرائم متعدد اعم از شرارت‌ و کلاه‌برداری در حبس به سر می‌برده و با قرار وثیقه به مرخصی اعزام‌ می‌شود.

سرهنگ حسین نجفی افزود: این شخص زمانی متوجه می‌شود علاوه بر محکومیت‌ها یک سال حبس و ۲ سال تبعید به علت جرائم ارتکابی برای وی صادر و لازم‌الاجراست، علی‌رغم سپردن وثیقه از چنگال عدالت فرار کرده و خود را زا دید مامورین مخفی می‌نماید که بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و تیم‌های تعقیب مجرمین قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات گسترده و میدانی و پس از دو هفته کار اطلاعاتی، متهم توسط تیم شکار کلانتری ۱۲‌ردگیری و طی عملیاتی رعدآسا در یکی از معابر شهر خرم‌آباد دستگیر شد و تحویل دستگاه قضایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اگر چنان‌چه کسی به هر نحوی بخواهد قانون‌گریزی یا قانو‌شکنی کند بداند که هیج مکانی برای وی امن نخواهد بود. چرا که با اشرافیت اطلاعاتی نیروی انتظامی دارند در چنگال تیم‌های شکار مجرمین‌، گرفتار خواهد شد.

پیامبر کلمةالله الاعظم و کلام تکوینی خدا است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: پیامبر اکرم‌(ص) آینه‌ی تمام‌نمای صفات حسنای حق و نور مطلق خداوند متعال بر عالم و آدم است او خلیفةالله الاعظم و واسطه‌ی ابدی نزول فیض و برکت الهی است.

حجت الاسلام یدالله گوهری در مراسمی که به مناسبت رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و سبط اکبرش، حضرت امام حسن مجتبی(ع) در محل حسینیه شهید مطهری این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) نه‌تنها مبلغ دین الهی و معلم آیات حکمت، که مربی و اسوه انسان‌ها است؛ پیوند پیروان آن حضرت با این وجود مقدس، هنگامی معنی‌دار و مؤثر است که آن بزرگوار را به عنوان مقتدا، امام، الگو و پیشوای حقیقی بشناسند و در مسلک و سلوک، از ایشان پیروی کنند.

وی با بیان این که خلق و خوی پیامبر اکرم(ص) ‌، قرآنی بود، افزود: اگر قرآن کریم، کلام تشریعی حضرت حق است، پیامبر اکرم(ص) کلمه اللةالاعظم و کلام تکوینی خدا است؛ اگر قرآن کتابی است با حقایق جاودانه و همیشگی، پیامبر اکرم(ص) نیز حقیقتی عینی و جاودانه است.

حجت‌الاسلام گوهری افزود: اگر نیاز بشریت به قرآن هرگز پایان نمی‌یابد و تکامل علمی و اجتماعی انسان، نیاز او را به حقایق قرآن کریم نه تنها کاهش نمی‌دهد که روزافزون می‌سازد.

وی تصریح کرد: نیاز انسان امروز و فردا به پیامبر و درس‌ها و آموزه‌های ایشان پایان‌ناپذیر است و اگر اسلام خاتم ادیان و قرآن خاتم کتب آسمانی است، پیامبر اکرم(ص) خاتم الانبیاء و قله رفیع کمال انسانی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خرم‌آباد بیان داشت‌: بعد از رحلت جانسوز پیامبر مکرم اسلام بر ما ست که به قرآن کلام خدا و اهل بیت تمسک جسته و لحظه‌ای از آن جدا نشویم‌، چرا که سعادت دنیا و آخرت ما در گرو عمل به این کلام نورانی است و این راه‌، همان صراط المستقیم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز