خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان؛

برای اعزام نیرو به عسلویه آموزش‌های لازم انجام شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۴۸

ایجاد یک مرکز آموزشی علمی کاربردی درمشاغل و ظرفیت‌های موجود در عسلویه، بسیار مثمر ثمر است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ایجاد یک مرکز آموزشی علمی کاربردی در مشاغل و ظرفیت‌های موجود در عسلویه در استان بسیار مثمر ثمر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخرم‌آباد، علی کورانی‌فر صبح امروز در مراسم افتتاح پرواز خرم‌آباد عسلویه گفت: فضای استان لرستان و خواست و اراده مردم و دیدگاه استاندار لرستان باعثشد، تا از کارهای کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود و مسائل کلان و مهم برای توسعه و پیشرفت استان لرستان در دستور کار قرار بگیرد که یکی از اقدامات انجام شده در این زمینه برقراری ارتباط با منطقه عظیم اقتصادی عسلویه است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: آموزش‌های لازم برای اعزام نیروی کار به عسلویه انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: مطالبه مردم و دیدگاه مدیریت ارشد نسبت به توسعه همه جانبه، موجب پیگیری طرح‌های کلان در استان شده است.

وی عنوان داشت: هدف این کار علاوه بر تسهیل حمل و نقل برای بیش از سه هزار نیروی کار لرستانی در عسلویه، ایجاد زمینه‌ای برای توسعه صنعت گردشگری در استان و در اختیار گذاشتن ظرفیت بالای استان در زمینه توریسم برای تمامی نیروهای موجود در عسلویه است.

کورانی‌فر بیان کرد: تمامی مدیران و دستگاه‌های استان از برقراری ارتباط با عسلویه برای بازسازی نیروی انسانی خود باید استفاده کنند و می‌توان با شناسایی مشاغل و ظرفیت‌های موجود در عسلویه نسبت به آموزش آن‌ها به نیروهای استان جهت اعزام نیروی کار به عسلویه بهره خوبی ببریم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ایجاد یک مرکز آموزشی علمی کاربردی در این جهت در استان بسیار مثمر ثمر است.

وی افزود: پرواز عسلویه خرم‌آباد یک فرصت خوب برای استان لرستان است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم و بهره ببریم، بنابراین تمام تلاش این است که این پرواز استمرار داشته باشد و بتواند باعثرونق استان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز