خبرگزاری کار ایران

توسط مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان؛

لرستان یکی از پایگاه‌های اصلی استعدادیابی بوکس کشوراست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۵۲

لرستان یکی از پایگاه های اصلی استعدادیابی بوکس کشور است و می تواند تغذیه کننده تیم های ملی باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: لرستان یکی از پایگاه‌های اصلی استعدادیابی بوکس کشور است و می‌تواند تغذیه کننده تیم‌های ملی باشد.
به گزا

رش خبرنگار ایلنا از بروجرد، علی عزیزپور در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس به میزبانی شهرستان بروجرد، اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های بوکس کشوری در شهرستان بروجرد گویای وجود ظرفیت‌های لازم به منظور برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان از وجود ظرفیت‌های عظیم ورزشی در این استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران نیز با شناسایی این ظرفیت‎‌ها، برگزاری این رقابت‌های مهم را به استان لرستان و به میزبانی شهرستان بروجرد محول کرده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده حمایت همه جانبه از تیم استان لرستان در این دوره از رقابت‌ها و لزوم حضور حداکثری شهروندان در سالن برگزاری مسابقات، تصریح کرد: می‌‎کوشیم در ‌‌نهایت با معرفی چندین ورزشکار از این استان، به جایگاه واقعی خود در این رشته ورزشی دست یابیم.

عزیزپور با اشاره به تلاش کادر فنی و ورزشکاران تیم استان لرستان به منظور کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: این تیم با استفاده از تمام ظرفیت خود در این دوره از رقابت‌ها، حضور یافته است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود با روحیه عالی ورزشکاران لرستانی، حضور پرشور تماشاگران علاقمند و امتیاز میزبانی این رقابت‌ها، ورزشکاران تیم استان بتوانند چندین سهمیه تیم ملی را به دست آورند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به همراهی و سرمایه‌گذاری مسئولان استان ابراز امیدواری کرد: با سرمایه‎گذاری کلان و بلندمدت در این رشته ورزشی بتوان در آینده به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

عزیزپور با اشاره به در نظر گرفتن جوایز و تشویق ورزشکاران این رشته ورزشی، بیان کرد: ایجاد زمینه‌های انگیزشی برای حضور در این رقابت‌ها می‌تواند زمینه‌های گرایش علاقمندان به این رشته ورزشی را فراهم کند.

وی در پایان متذکر شد: نباید از اهمیت استعدادیابی در همه رشته‌های ورزشی غافل بود به گونه‌ای که شرایطی فراهم شود، تا پرورش ورزشکاران از سنین پائین آغاز شده و از این طریق امکان مدال آوری و افتخارآفرینی بیشتری در رقابت‌های کشوری و برون مرزی فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز