خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس:

شرکت پگاه لرستان در تولید و اشتغال موفق عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۹۸

شرکت شیر پگاه لرستان با وجود مشکلات اقتصادی توانسته است محصولات خوبی را به بازار عرضه کند و جزو شرکتهای بر‌تر قرار گیرد.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: این شرکت در زمینه تولید و اشتغال موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، ایرج عبدی در مراسم کلنگ‌زنی خط تولید کارخانه شیر خشک و پودر آب پنیر در شرکت شیر پگاه لرستان افزود: شرکت شیر پگاه لرستان با وجود مشکلات اقتصادی توانسته است محصولات خوبی را به بازار عرضه کند و جزو شرکتهای بر‌تر قرار گیرد.

وی گفت: شرکت پگاه لرستان از صنایع موفق و فعال استان و کشور بوده که علاوه بر تاثیر مثبت در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه در ایجاد انگیزه و فعالیت بیشتر دامداران و دامپروران نقش مهمی دارد.

وی درادامه به تلاشهای استاندار برای راه اندازی شرکت کشت و صنعت اشاره کرد و گفت: تا سال آینده ده هزار راس گاو و ۳۰ هزار راس دام سبک در این شرکت نگهداری می‌شود.

عبدی درادامه از احداثمرغداری ۵ هزار قطعه‌ای خبر داد و گفت: هنوز مکان این مرغداری مشخص نیست و قرار است در بین یکی از جاده‌های خرم آباد - الشتر یا چغلوندی احداثشود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در استیضاحی که از وزیر نیرو شد گفت تهیه آب صنایع استان بصورت صددرصد توسط وزارت نیرو انجام می‌شود.

وی گفت: سال آینده ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی را افزایش خواهیم داد و ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه دائمی کردیم و اعتبارات عمرانی را از ۲ درصد به سه درصد افزایش پیدا می‌کنند.

عبدی یادآور شد: در قانون تبادل منطقه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در اختیار استاندار قرار می‌گیرد که می‌تواند برای شهرهای محروم هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در کمیسون اقتصادی مجلس قرار شد شهری که ده سال رتبه اول بیکاری را دارد مشمول معافیت مالیاتی به مدت ۲۰ذشود گفت: شهر خرم آباد هم شامل این طرح می‌شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مدیران و رسانه‌های استان باید از حاشیه و سیاسی کاری بپرهیزند گفت: برای توسعه لرستان باید به اصل بپردازیم و از حاشیه دوری کنیم.

وی درادامه گفت: اعتبارات دانشکده محیط زیست لرستان مشخص شده است اما بدلیل نبود مکان مشخص این طرح بلاتکلیف مانده است که انتظار می‌رود استاندار دراین زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز