خبرگزاری کار ایران

معاون سلامت آموزش و پرورش لرستان:

المپیادهای درون مدرسه‌ای در آموزشگاههای لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۹۸

این المپیاد از ۲۶مهرماه امسال تا دوم آبان ماه در همه مدارس استان با هدف ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان و انس و تعلق خاطر نسبت به مدرسه با مشارکت دانش آموزان و مربیان برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای در آموزشگاههای لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرید بهرامی در جمع خبرنگاران گفت: این المپیاد از ۲۶مهرماه امسال تا دوم آبان ماه در همه مدارس استان با هدف ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان و انس و تعلق خاطر نسبت به مدرسه با مشارکت دانش آموزان و مربیان برگزار می‌شود.

او درباره اینکه امسال پروژه مهر در حوزه تربیت بدنی و سلامت با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله ژیمناستیک - ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، دوومیدانی در روز اول مهر آغاز شد، اظهار کرد: در این راستا بیش از یک میلیارد ریال وسایل ورزشی از قبیل توپ، تور، طناب، تشک ژیمناستیک ومیز تنیس در اختیار مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان داده شده است.

او یکی از رویکردهای مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان را ساماتدهی و سازماندهی نیروی انسانی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق و احصاء اطلاعات جامع از وضعیت نیروهای تربیت بدنی در شهرستان‌ها و مناطق، ابلاغ و تعیین محل خدمت همکاران با در نظر گرفتن کسر ساعات ۲۰درصدی اضافه تدریس در نیمه دوم شهریور انجام گرفته است به طوریکه هم اکنون هیچ مدرسه‌ای در استان بدون معلم تربیت بدنی نیست.

او در ادامه تابستان سال جاری را فصلی پربار برای ورزش دانش آموزی برشمرد و گفت: دانش آموزان ورزشکار دختر و پسر استان در مسابقات قهرمانی کشور صاحب ۵۴ مدال طلا –نقره و برنز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز