خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فن آوری لرستان:

نشست روسای پارک‌های علم و فن‎آوری کشور در خرم‌آباد به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۱۴

نخستین نشست کشوری مشترک روسا و مدیران مراکز رشد علم و فناوری وزارت علوم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، ظهر امروز در خرم آباد به پایان رسید.

رئیس پارک علم و فن آوری لرستان گفت: نخستین نشست کشوری مشترک روسا و مدیران مراکز رشد علم وفناوری وزارت علوم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ظهر امروز در خرم آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مجید یاراحمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین نشست کشوری مشترک روسا و مدیران مراکز رشد علم و فناوری وزارت علوم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور که از روز سه شنبه، ۸ مهر ماه، در خرم آباد آغاز و به مدت دو روز ادامه داشت ظهر امروز به پایان رسید.

وی با اشاره به حضور روسای پارک‌های علم و فناوری کشور در این نشست افزود: این نشست با حضور ۱۷۰ نفر از روسای پارک علم و فن‎آوری و مراکز رشد کشور و دیگر مسئولان وزارت علوم و بهداشت ظرف مدت دو روز در خرم آباد برگزار شد.

رئیس پارک علم و فن آوری لرستان با اشاره به محورهای این همایش بیان کرد: در این نشست دو روزه با نگاه ویژه به سیاست‌های اقتصادی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، الزامات و ظرفیت‌های قانونی پارک‌های علم و فن آوری در تدوین برنامه ششم توسعه، نقش پارک‌های علم و فن‎آوری در تحقق اقتصاد مقاومتی و اهمیت مشارکت بین بخشی در توسعه فن‎آوری کشور مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین ارتقا تعاملات ویژه دو وزارتخانه علوم و بهداشت و شکوفایی فناوری در کشور از اهداف اصلی این گردهمایی بود که پیش بینی می‌شود اهداف ترسیم شده با پیگیری‌های بعدی، محقق شود.

یاراحمدی با اشاره به افتتاح دو مرکز رشد در این نشست خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست واحد فناوری دارویی خرم آباد به عنوان نخستین مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مرکز رشد تجهیزات پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز