خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

۷۷۹ کارگر بروجردی در بخش‌های مختلف از معافیت بیمه استفاده کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۰۷

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تعداد ۷۷۹ کارگر در بخش‌های مختلف از معافیت بیمه استفاده کرده‌اند و کل مقرری بگیران در سال ۹۳ تعداد ۶۰۳ نفر هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تعداد ۷۷۹ کارگر در بخش‌های مختلف از معافیت بیمه استفاده کرده اند و کل مقرری بگیران در سال ۹۳ تعداد ۶۰۳ نفر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرزاد مطلق در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با امام جمعه بروجرد اظهار داشت: وزارت تعاون با محوریت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و رشد سه جانبه گرایی در خدمت واحدهای تولیدی و مردم است.

وی افزود: طبق قانون کار ایجاد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به عنوان دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود به حساب می‌آید.

مطلق ادامه داد: امروزه کارگران نقش بسزایی در اهداف راهبردی در حوزه اقتصاد جامعه دارند و به مراتب این تاثیر روبه افزایش خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین امروز تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان شرکای اصلی دولت در تصمیم گیریها نقش مهمی ایفا می کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان داشت: در حال حاضر تعداد ۲۹ تشکل کارگری و کارفرمایی اعم از انجمن صنفی کارگری، شورای اسلامی کار، کارخانجات و کانون بازنشستگان در بروجرد فعالیت می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به عملکرد این واحد در سه ماهه نخست سال ۹۳ افزود: در طول این مدت به تعداد ۱۵۵ پرونده رسیدگی شده که از این تعداد ۵۹ پرونده معادل ۲۳ درصد منجر به سازش شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد دو هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی از طریق مراکز کاریابی تحت نظارت این اداره در بروجرد ایجاد شده است.

مطلق افزود: همچنین تعداد ۷۷۹ کارگر در بخشهای مختلف از معافیت بیمه استفاده کرده اند و کل مقرری بگیران در سال ۹۳ تعداد ۶۰۳ نفر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز