خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان:

با قهوه خانه های سنتی غیر مجاز لرستان برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۹۳

بسیاری از قهوه خانه های سنتی استان از جمله شهر خرم آباد متناسب با استانداردهای اخلاقی و بهداشتی فعالیت نمی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر برخورد مستمر با مراکز و دکه های عرضه قلیان در سطح استان نیز گفت: بسیاری از قهوه خانه های سنتی استان از جمله شهر خرم آباد متناسب با استانداردهای اخلاقی و بهداشتی فعالیت نمی کنند.

به گزارش خبرنگارا یلنا از خرم آباد ˈسیدسعید شاهرخیˈ در جلسه کمیسیون امنیت اخلاقی استان افزود: در این راستا اجازه هیچگونه ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم در سطح استان را به احدی نخواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، با وقوع برخی جرایم مشهود از جمله خودنمایی اراذل و اوباش در محافل عمومی و خیابان های سطح شهر در سطح استان به شدت برخورد می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگی مناسبی میان نیروی انتظامی، شورای تامین و دادستان وجود دارد و دراین زمینه هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت عمومی در استان نخواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه امنیت از نیازهای اولیه هر منطقه به شمار می رود، اظهار کرد: پاکسازی پارک ها از وجود مزاحمان و همچنین ساماندهی مراکز خدماتی و تفریحی به منظور ایجاد فضای مفرح و مناسب برای خانواده ها از جمله اقدامات مهم و اولویت دار در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر برخورد مستمر با مراکز و دکه های عرضه قلیان در سطح استان نیز گفت: بسیاری از قهوه خانه های سنتی استان از جمله شهر خرم آباد متناسب با استانداردهای اخلاقی و بهداشتی فعالیت نمی کنند که دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن باید نسبت به ساماندهی این مراکز براساس معیارهای مشخص اقدام کنند.

شاهرخی اضافه کرد: ترویج فرهنگ در تمامی زمینه های اجتماعی مولفه ای مهم و موثر محسوب می شود که دراین زمینه توجه به بحثاموزش، لازمه ایجاد تغییرات فرهنگی و اجتماعی است.

به گفته وی، اکنون بسیاری از جوانان استان لرستان به دلیل مشکل بیکاری، به پارک ها و فضاهای عمومی روی می آورند که دراین زمینه ایجاد تغییر در نگرش جوانان نسبت به مقوله کار و اشتغال می تواند بخشی از مشکلات و پیامدهای منفی مربوط به این بخش را کاهش دهد.

وی با تاکید بر انجام کارهای پژوهشی و کارشناسی در کمیسیون امنیت اخلاقی، گفت: کمیته های مبارزه با مشروبات الکلی و مواد مخدر، ساماندهی سفره خانه ها و فضاهای عمومی و بررسی مسایل و مشکلات حاشیه نشینی باید به عنوان اولویت در این کمیسیون مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی همچنین لرستان را از استان های امن در حوزه های اخلاقی و اجتماعی کشور عنوان کرد و افزود: در بسیاری از شاخص های ایمنی، لرستان در رتبه نخست و یا در ردیف امن ترین استانهای کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز