خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر خرم آباد:

انتخابات شورایاران در خرم آباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۹۱

یکی از اقدامات شورای شهر خرم آباد برای خدمت رسانی بیشتر به مردم انتخاب شورا یاران در محله های شهر خرم آباد است که این انتخابات در هفته آینده برگزار می شود.

نائب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: یکی از اقدامات شورای شهر خرم آباد برای خدمت رسانی بیشتر به مردم انتخاب شورا یاران در محله های شهر خرم آباد است که این انتخابات در هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، رستم کوشکی در نشست خبری اصحاب رسانه با هیئت مدیره شورای شهر خرم آباد اظهار کرد: وجود اصحاب رسانه در هر شهر و استان سبب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر برای شوراها می شود.

وی افزود: برای انتخاب شهردار یک شهر می توان به دو صورت اقدام کرد که یا باید دارای تحصیلات مرتبط با امور شهری را داشته باشد و یا حداقل دو دوره به عنوان عضو شورای شهر فعالیت کرده باشد و دارای بیشتر از ۱۵ درصد توانمندی در زمینه اداره امور شهری باشد.

کوشکی تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف شهرداری و اجرای نظافت و انجام فعالیت های شهرداری در سطح شهر منطقه یک خرم آباد به بخش خصوصی واگذار شده است که اقدامات خوبی در زمینه زیباسازی فضای شهر در این منطقه انجام شده است.

نائب رئیس شورای شهر خرم آباد بیان کرد: یکی از اقدامات شهرداری و شورای شهر خرم آباد برای خدمت رسانی بیشتر به مردم انتخاب شورایاران در محله های شهر خرم آباد است.

وی اظهار کرد: شورایاران بازوهای توانمند شوراها هستند و می توانند مشکلات ریز و جزئی محله های خرم آباد را انعکاس دهند که انتخابات شورایاران در چند روز آینده انجام می گیرد و در هر محله ۳ نفر به عنوان شورایار انتخاب می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز