خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره‌ی روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان خبرداد:

برگزاری منظم ورزش صبحگاهی کارکنان شرکت مخابرات لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۴۳

ورزش صبحگاهی کارکنان شرکت مخابرات لرستان در ساختمان مرکزی این اداره کل همه روزه به صورت مستمر ومنظم برگزار می‌شود.

رئیس ادارهٔ روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان: ورزش صبحگاهی کارکنان شرکت مخابرات لرستان در ساختمان مرکزی این اداره کل همه روزه به صورت مستمر ومنظم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس ادارهٔ روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان گفت: در راستایی توسعه و ترویج ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین همکاران برای کار و تلاش بیشتر برنامهٔ ورزش صبحگاهی کارکنان شرکت مخابرات لرستان به صورت مستمر برقرار است.
برنامه‌ها و اقدامات زیادی را برای روحیه بخشیدن و جذب کارکنان و خانواده‌های آنان به ورزش انجام داده است که از جمله می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات مختلف ورزشی، گلگشت‌های خانوادگی، کوهپیمایی و… برای همکاران اشاره کرد.
محمد مهدی ایمانی‌پور، رئیس ادارهٔ روابط عمومی مخابرات لرستان، ضمن اشاره به این مطلب افزود: تحرک و ورزش عامل مهمی در پیشگیری از بیماری جسمی و روانی می‌باشد و از آنجا که ورزش موجب ایجاد نشاط و شادابی و عامل سلامت و تندرستی است، روابط عمومی و باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت با حمایت‌های همه جانبهٔ مهندس قبادیان مدیر عامل محترم شرکت و دیگر عزیزان، برنامهٔ ورزش صبحگاهی کارکنان را با حضور مربی آغاز نموده و با حضور گستردهٔ همکاران همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز