خبرگزاری کار ایران

درخشش کشتی‎گیرهای ناشنوای لرستانی در رقابت‎های قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۹۸

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور که انتخابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان نیز بود با درخشش لرستانی‎ها به پایان رسید.

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور که انتخابی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان نیز بود با درخشش لرستانی‎‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این رقابت‎‌ها با حضور ۹۴ کشتی‎گیر به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ناشنوایان تهران برگزار شد که در پایان لرستانی‎‌ها با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز عملکرد خوبی داشتند.

در کشتی فرنگی - رده جوانان، مراد رضایی، مجتبی اولاد قباد و پیمان صحرایی به ترتیب در اوزان ۵۵،۶۶ و ۷۴ کیلوگرم اول شدند. مجتبی اسدی بیژوند و احمد امینی در اوزان ۵۰ و ۸۵ کیلوگرم نایب قهرمان شدند و رضا کاکویی در وزن ۶۰ کیلوگرم عنوان سوم را به خودش اختصاص داد.

در کشتی آزاد - رده نوجوانان، مهدی رستمی و شیرزاد مهکی مقام اول وزن‎های ۵۴ و ۶۹ را کسب کردند.

کشتی آزاد - رده جوانان، سید صادق ابوالوفایی در وزن ۵۰ کیلوگرم قهرمان شد. بهروز امیری‎ندری در جایگاه دوم وزن ۷۴ کیلوگرم قرار گرفت و فرشاد دریکوند و علی مرادی مقام سوم اوزان ۶۶ و ۸۵ کیلوگرم را کسب کردند.

تیم لرستان به سرپرستی و سرمربی‎گری سیروس مومنی، امیر امیری و حسین دریکوند در این رقابت‎‌ها شرکت کرده بود.

افراد بر‌تر باید برای حضور در رقابت‎های جهانی ارمنستان که از ۱۱ تا ۱۶ مهرماه ۹۳ در کشور ارمنستان برگزار می‌‎شود، در اردو حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز