خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

رفع بیکاری در لرستان نیازمند مدیریت جهادی و نگاه ویژه مسئولان ارشد کشوراست

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۱۶

نماینده مردم کوهدشت در مجلس در تذکر به وزیر کار خواستار رفع بیکاری در استان لرستان شد و گفت: این استان که چند برابر میانگین کشور از بیکاری رنج می برد نیازمند توجه جدی مسئولان است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس در تذکر به وزیر کار خواستار رفع بیکاری در استان لرستان شد و گفت: این استان که چند برابر میانگین کشور از بیکاری رنج می‌برد نیازمند توجه جدی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، اللهیار ملکشاهی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکر به وزیر کار خواستار رفع بیکاری در استان لرستان شد و گفت: این استان که چند برابر میانگین کشور از بیکاری رنج می‌برد نیازمند توجه جدی مسئولان است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس در تذکری شفاهی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب جاده‌های منتهی به شهرستان کوهدشت به ویژه جاده اسلام آباد غرب به کوهدشت که روزانه با ترافیک سنگین ۲ هزار نفتکش عراقی مواجه است موجب نارضایتی شدید مردم نیز شده است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرای پروژه سدمعشوره توسط شورای عالی آب کشور گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری‌های مداوم همچنان پروژه احداثاین سد در دستور شورای عالی آب کشور به طور غیر قانونی قرار گرفت.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضعیت نامطلوب برخی از جاده‌های بخش‌های مختلف شهرستان کوهدشت اشاره کرد.

وی در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: سرمازدگی بخشی از کشاورزی استان لرستان به ویژه بیش از ۲ هزار هکتار انارستان‌ها را با خسارت جدی مواجه کرده است که تقاضا می‌کنم کارشناسانی در محل حضور یافته تا خسارات مردم به نوعی جبران شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ادامه در تذکری به وزیر درباره احداثسد معشوره گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری‌های مداوم همچنان پروژه احداثاین سد در دستور شورای عالی آب کشور به طور غیر قانونی قرار گرفت؛ پروژه‌ای که تمام مراحل مطالعات و اخذ مجوز آن صادر شده و به مدت ۳ سال پیاپی در بودجه عمومی کشور دارای ردیف است.

ملکشاهی تصریح کرد: وزیر نیرو هر چه زود‌تر این پروژه را از دستور شورای عالی آب کشور خارج و قبل از ۲۵ فروردین توضیح لازم را به مردم ارائه دهد تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

وی از هیأت رئیسه مجلس نیز درخواست کرد تا در این موضوع دخالت کند تا مانع از ناامنی در منطقه کودهشت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز