خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

رویکرد آیت‌الله رییسی صلح و دوستی و برقراری آرامش در منطقه بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۰۰

استاندار لرستان گفت: رویکرد آیت‌الله رییسی صلح و دوستی و برقراری آرامش در منطقه بود.

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ازنا اظهار داشت : هشت تن از خدمتگزاران نظام را در روزی که دیپلماسی و فعالیت مشترک با یک کشور مسلمان در دستور کار بود در حادثه سقوط هلی کوپتر از دست دادیم.

وی افزود: مردم در چند روز گذشته کشور ایران را به یک نمایشگاه قدرت و حزن و اندوه تبدیل کردند، چراکه ملت موجب اقتدار نظام می‌شوند و همیشه در صحنه هستند.

استاندار لرستان گفت: مردم خادم ملت را تکریم و اقشار مختلف نشان دادند قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

شفقت بیان کرد: امام جمعه تبریز که در این سانحه به شهادت رسید، به مردم‌داری شهره بود و در نهایت ایشان و استاندار آذربایجان شرقی مزد وفای به عهد خود را گرفتند.

وی ادامه داد: شهید حسین امیر عبداللهیان نیز از نیروهای خدوم بود که در چارچوب نظام و سیاست های رهبری و با دستور رییس جمهور عمل می‌کرد، ایشان وزیر امور خارجه مقاومت بود و هیچگاه مسأله فلسطین از ذهن وی خارج نمی‌شد.

استاندار لرستان بیان کرد: جمعیت بالایی سراسر کشور در سوگ از دست دادن رییس‌جمهور عزادار بودند و می‌گریستند و بیش از ۲.۵ میلیارد از جمعیت جهان نیز در کشورهای مختلف با اعلام عزای عمومی عزادار بودند.

شفقت تاکید کرد: بیش از ۶۵ کشور در مراسم تشییع رییس‌جمهور حضور داشتند و بسیاری از کشورهای مختلف تصاویر مستقیم را پخش می‌کردند.

وی با بیان اینکه این رویکرد دولت سیزدهم موجب اقتدار نظام شده است، گفت: خادم الرضا ، سید الشهدا خدمت ، عزیز خدا و شهید صادق ، خادم ، مردمی ، عاشق از القابی بود که مردم به آیت‌الله رییسی لقب دادند.

استاندار لرستان افزود: مسوولان نظام خدمات دولت سیزدهم و آیت‌الله رییسی را مستندسازی کنند، چراکه ایشان از سفر خارجه خود بازگشت و مستقیم به مناطق سیل‌زده خراسان رفت و اهل پشت میز نشینی نبود.

شفقت بیان کرد: اقتدار نظام اسلامی با کشورهای همسایه در دولت سیزدهم به اوج خود رسید چراکه رویکرد آیت‌الله رییسی بر این مبنا بود  و رویکرد ایشان صلح و دوستی و برقراری آرامش در منطقه بود.

استاندار لرستان اظهار کرد: وفای به عهد و پیمان ، راستگویی ، امانت داری و خدمت به مردم ، مبارزه با فساد از جمله مرام آیت‌الله رییسی بود و مردم نیز قدردان و در تشییع پیکر ایشان و همراهانش سنگ تمام گذاشتند.

وی به سفر خود به شهرستان ازنا اشاره کرد و اظهار داشت: بازدید از کارخانه سفید ، کارخانه فروآلیاژ ، پروژه تصفیه خانه ، چهار بانده ازنا به اراک صورت گرفت و مشکلات برای بهره‌برداری و تسریع در روند امور در دستور کار قرار دارد همچنین ۱۵ تیرماه زیرگذر این جاده باید آماده بهره‌برداری شود.

شفقت ادامه داد: زمانبندی برای شناسایی زمینی به جمعیت ۲۰۰ نفر در حدود سد کمندان بررسی شود و با دستگاههای اجرایی مرتبط برای واگذاری به مردم در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن انجام شود.

وی گفت: اطمینان می‌دهیم تا آخرین نفر نخواهیم گذاشت مردم در این طرح متضرر شوند، چراکه این دولت اسلامی و نوکر مردم است و زیرساخت های لازم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز