خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان:

برنامه‌های اجرایی دولت تدبیر وامید با مجمع نمایندگان همسوست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۶

لرستان در سایه سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید و اقدامات کار‌شناسانه و منطقی مدیریت ارشد اجرایی استان در مسیر رشد و توسعه قرا گرفته است.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان: لرستان در سایه سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید و اقدامات کار‌شناسانه و منطقی مدیریت ارشد اجرایی استان در مسیر رشد و توسعه قرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الله سوری در کارگروه توسعه و برنامه‌ریزی استان لرستان گفت: تقویت روحیه امید و خودباوری و ایجاد شور و نشاط در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان از مهم‌ترین دستاوردهای دولت و مدیریت اجرایی استان در ماههای اخیر است.
رییس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: استان لرستان در سایه سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید و اقدامات کار‌شناسانه و منطقی مدیریت ارشد اجرایی استان در مسیر رشد و توسعه قرا گرفته است.
وی با اشاره به رضایتمندی مردم و مجمع نمایندگان استان از فعالیت‌های مدیریت ارشد استان، اظهار کرد: دراین شرایط تلاش برای حاشیه سازی و جنجال آفرینی سیاسی در سطح استان، تنها موجب کند شدن روند توسعه استان و بروز وقفه در مسیر فعالیت‌های موثر اجرایی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های موثر و هدفمند استاندار لرستان برای محرومیت زدایی از چهره استان، گفت: عدم توجه به نیازهای زیرساختی و رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر رشد و توسعه استان، یکی از آسیب‌های جدی و از عوامل اصلی توسعه نیافتگی لرستان است.

سوری افزود: استاندار لرستان به واسطه بومی بودن و آشنایی با مسایل و مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف آن هم به صورت کار‌شناسی و دقیق، برنامه جامع و قابل قبولی را برای دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان و رفع محرومیت از چهره لرستان در دستور کار دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان تصریح کرد: درچنین شرایطی، زمینه سازی برای موفقیت هرچه بیشتر تیم مدیریتی استان و تلاش برای هموار شدن مسیر تحقق و دستیابی به اهداف و برنامه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، تولیدی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استان، وظیفه اصلی و محوری تمامی دلسوزان این استان به ویژه نخبگان، مسئولان، نمایندگان مردم و اصحاب رسانه است.

به گفته وی، رفع محرومیت از استان و ریشه کنی مشکلات و موانع موجود، مستلزم عزم و اراده جدی و جمعی همگان در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کار‌شناسی و هدفمند در سطح استان است.

وی با انتقاد از برخی چهره‌های سیاسی و مدیریتی بومی استان که در حوزه‌های مختلف مدیرتی و اجرایی کلان کشور مشغول فعالیت هستند، افزود: کم توجهی این افراد به این استان و عدم همراهی با مجموعه مدیریتی برای رشد و توسعه لرستان، یکی از آسیب‌های جدی استان لرستان در مسیر رشد و توسعه است.

سوری با بیان اینکه افرادی که موقعیت‌های اجتماعی امروز خود را مدیون این استان هستند باید بیش از دیگران به فکر رشد و تعالی لرستان باشند، اظهار کرد: یک بررسی اجمالی نشان می‌دهد که این افراد تا کنون به واسطه موقعیت و جایگاه مدیریتی و سیاسی که دارند منشا چه خدمت و یا خدماتی برای این استان در مقایسه با دیگر استان‌ها بوده‌اند.

وی، وفاق و همدلی را نیاز امروز لرستان دانست و گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و تغییرات مدیریتی ایجاد شده در استان، فضای مناسبی برای کار و تلاش و بهره‌مندی از توان تخصصی و مدیریتی نیروهای بومی در لرستان فراهم شده که باید با حفظ وحدت و همدلی و تلاش برای تقویت و توسعه این فضا، زمینه را بیش از پیش برای محرومیت زدایی از چهره استان فراهم کنیم.

به گفته وی، جنجال آفرینی و حاشیه سازی در چنین شرایطی به طور طبیعی بزرگ‌ترین مانع در مسیر اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف و سیاست‌های مدیریتی کلان استان برای رشد و توسعه همه جانبه لرستان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز