خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۵۳

دبیر کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در لرستان گفت: اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

پویان پدرام دبیر این همایش در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم برای اولین بار به میزبانی دانشگاه لرستان و با همکاری بسیج دانشجویی و سازمان پدافند غیرعامل با همکاری دانشگاه لرستان، در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش یک روزه، ۲۵ بهمن ماه در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

دبیر کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در لرستان بیان کرد: محورهای این کنفرانس در هشت محور در نظر گرفته شده است.

پدرام، نقش و جایگاه ارگانیسم‌ها در بیوتروریسم و دفاع زیستی، طراحی الگوی نظام دفاع زیستی، جایگاه پدافند غیرعامل در دفاع زیستی، بیوتروریسم و مخاطرات غذایی و زیست محیطی، ملاحظات امنیتی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی، و اقتصادی دفاع زیستی و بیوتروریسم، نقش علوم پزشکی و علوم پایه پزشکی در دفاع زیستی، جایگاه و کارکرد علوم انسانی در دفاع زیستی، جایگاه فناوری‌های نوظهور در بیوتروریسم و دفاع زیستی را از جمله محورهای این همایش بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز