خبرگزاری کار ایران

کسب گواهی دانش‌بنیانی از سوی هسته نوآور مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۸۳

هسته نوآور موج سوم مستقر در مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی، پس از دو سال حمایت این مرکز تبدیل به اولین شرکت دانش‌بنیان این مرکز تخصصی شد.

به گزارش ایلنا، هسته نوآور موج سوم با بهره‌گیری از دانش فنی و مالی و توسعه الگوریتم‌ها به‌وسیله تیم تحقیق و توسعه خود، سیستمی هوشمند در بازارهای مالی طراحی کرده ‌است که به‌عنوان یک دستیار کاملاً هوشمند در کنار فعالین بازارهای مالی قرار می‌گیرد و سرعت و دقت افراد را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این شرکت با ترکیبی از جوان‌های متخصص و افراد باتجربه بازار‌های مالی در تلاش است تا با ترکیب تکونولوژی و دانش مالی، تجربه‌ای جدید از فعالیت در این بازار‌ها را برای افراد فراهم کند.

این هسته نوآور متشکل از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز در رشته‌های حسابداری، مدیریت و کامپیوتر است که در سال 1400 به‌عنوان ایده در مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی در مرحله پیش‌نوآوری پذیرش شد و پس از طی مراحل نوآوری و شتابدهی در این مرکز، هم‌اکنون تحت‌عنوان شرکت داده گستران موج سوم شیراز فعالیت می‌کند و موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان از کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شده است.

گفتنی‌ است، مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی، در تیر‌ماه سال 1400، با چشم‌انداز توسعه نوآوری در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و با هدف حمایت از افراد مستعد و خلاق، توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و خلاق و ارائه خدمات نوآورانه ایجاد شده است و به نوآفرینان صاحب ایده و هسته‌های کوچک و متوسط دارای ایده‌های نوآورانه کاربردی در حوزه علوم انسانی خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز