خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان عنوان کرد؛

معافیت ۱۴ میلیاردی مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۹۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال از آب بهای ۶۱ هزار مددجوی تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از ابتدای سال جاری تاکنون بخشوده شده است.

به گزارش ایلنا، یاسر اکبریان امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت این نهادها  جهت معافیت از هزینه‌های آب بها،بایستی تاالگوی اعلام شده مصرف داشته باشند و در صورت مصرف بالای الگو تا سقف الگو معاف و مابقی براساس تعرفه های مصوب اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر بخشودگی ها، امسال ۲۱۶ فقره انشعاب رایگان به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد(ره) و بهزیستی لرستان واگذار شده است.

اکبریان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۰۲ میلیارد ریال از مشترکان بخش های خانگی و تجاری طلب دارد تصریح کرد: ۲۸ فقره انشعاب آب به واحدهای صنعتی نیز واگذار شده است و هشت هزار و ۱۵۴ فقره انشعاب غیرمجاز آب تبدیل به مجاز شد.

مدیر عامل آبفا لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب و ۱۱ هزار و ۳۰۰ فقره انشعاب آب به مشترکان استان فروخته و پنج هزار و ۸۸۸ اشتراک فاضلاب نیز نصب شده است.

به گزارش ایلنا، ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۳۰۴ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز