خبرگزاری کار ایران

توسط آبفای استان اصفهان صورت می‌گیرد:

تخفیف ۶/۷ میلیارد ریالی آبفا به متقاضیان و مشترکین آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۳

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ۹ ماهه امسال نزدیک به ۷ میلیارد و ۶۵۲میلیون ریال تخفیف قانونی در دو بخش حق انشعاب و آب بها به متقاضیان اعطا کرده است.

ایلنا: بر اساس اعلام دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه‌های آبفای استان اصفهان، این شرکت تا پایان آذرماه امسال، مبلغ ۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال در بخش حق انشعاب به ۹۶۰ متقاضی انشعاب آب و ۷۰۸ متقاضی انشعاب فاضلاب اعطاء کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و ضوابط قانونی، جانبازان ۲۵ درصد و بالا‌تر، آزادگان، خانواده‌های معزز شاهد، فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالا‌تر و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت ۱۰۰ درصد ‌هزینه حق انشعاب آب و فاضلاب یک واحد مسکونی و فقط برای یک بار معاف هستند.

همچنین مساجد، حسینیه‌ها، دارالقران، حوزه‌های علمیه و مکان‌های دینی اقلیت‌های مذهبی، فقط از پرداخت حق انشعاب آب معاف هستند.

گزارش دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه‌های آبفای استان اصفهان نشان می‌دهد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بخش آب بها نیز در ۹ ماهه امسال مبلغ ۳ میلیارد ۶۶۶ میلیون ریال تخفیف به مشترکین واجد شرایط داده است.

بر اساس قانون؛ مساجد، حسینیه‌ها، دارالقران، حوزه‌های علمیه، مکان‌های دینی اقلیت‌های مذهبی زرتشتی، کلیمی و مسیحی، از پرداخت آب بها تا ظرفیت قراردادی تعیین شده معاف هستند و مصارف مازاد بر آن، بر اساس نرخ دو هزار ریال برای هر متر مکعب آب و پس از اعمال ضرایب مربوطه محاسبه و دریافت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز