خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان:

افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند امیدآفرینی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۴۷

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان گفت: افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند امیدآفرینی است.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در جلسه کمیسیون دانشجویی استان که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز پزشک اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌هایی مانند برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره‌های علمی برای جهاد تبیین و تحقق مولفه‌های مقام معظم رهبری در باب انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل بر حکمرانی مبتنی بر معیارها و ارزش‌های علمی تاکید داشتند و این مهم به‌خوبی در دولت کار و کرامت رئیسی با واگذاری و استفاده از ظرفیت چهره‌های علمی و دانشگاهی در مسئولیت‌های در سطح ملی و استانی مانند وزرا و استانداران محقق شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، تاکید کرد: دانشگاه‌ها محل تاخت و تاز هیچ شخص، گروه و سبد رای هیچ کاندیدا و یا جریان سیاسی نیست؛ بلکه دانشگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌هایی مانند برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره‌های علمی برای جهاد تبیین و تحقق مولفه‌های مقام معظم رهبری در باب انتخابات؛ یعنی مشارکت‌، سلامت‌، امنیت و رقابت، اهتمام و تلاش کنند.

یاوری افزایش مشارکت در انتخابات را نیازمند امیدآفرینی دانست و یادآورشد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد اساسی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را برای انتخابات پیش رو ترسیم کردند که تمام فعالیت‌ها ذیل آنها است و برای هریک تعریف مشخص  وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز