خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استاندار قزوین:

تکیه بر مردم باعث شده از موانع پیچیده عبور کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۵۲۳

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تکیه بر مردم باعث شده بتوانیم از موانع مختلف و پیچیده عبور کنیم و عدم توجه به آن عامل گلایه و اعتراض است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در همایش ملی تشکل‌های شاهد و ایثارگر که با حضور معاون وزیر کشور در مجتمع فرهنگی و ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد، گفت: از آغاز نهضت تا کنون انقلاب اسلامی با تکیه بر ظرفیت مردم استوار بوده و توجه به آن عامل بقای انقلاب است؛ اما هرگاه آن را فراموش کردیم خسارت‌های زیادی به ما وارد شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: در گام دوم انقلاب هم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موضوعات را حل کرد.

این مسئول با تاکید به نقش تشکل‌ها در گام دوم انقلاب اظهار کرد: تشکل‌ها حلقه‌های میانی هستند و با تکیه بر مردم می‌توان از بزنگاه‌های به سلامت عبور کرد و در این موارد نظام بروکراسی و دیوانی قادر به رفع موانع نیست اما دیوان سالاری باعث شده از سپردن امور به مردم فاصله بگیریم.

کاظمی گفت: در حال حاضر در دولت سیزدهم مینه پرکردن خلاء موجود فراهم شده و باتوجه به نقش گروه‌های مردمی لازم است تشکل‌های انقلابی تقویت شوند، چون کاری که ده‌ها دستگاه از عهده آن برنمی‌آیند توسط مردم با کمترین هزینه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز