خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان:

طرح مددفناور در لرستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۳۸

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و ایجاد اشتغال پایدار برای آن ها، طرح مددفناور در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری در جلسه تفاهم نامه همکاری طرح مددفناور با کمیته امداد امام خمینی، اظهار کرد: با توجه به وجود نیروهای انسانی مستعد و توانمند مددجو در استان و در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز شرکت¬های دانش بنیان و فناور، پارک علم و فناوری لرستان طرح مددفناور را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد و به صورت پایلوت در لرستان اجرایی می‌کند.

وی افزود: اجرای طرح مددفناور در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور هم افزایی و تعامل در زمینه ارتقای فرهنگ کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و فناوری استان انجام می‌شود. 

 رئیس پارک علم و فناوری لرستان در ادامه اضافه کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در راستای توانمندسازی مددجویان، تلاش برای توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌ها و حمایت از خانواده‌های مولد را از دیگر تعهدات پارک علم و فناوری برشمرد. 

نامداری ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و با استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و تخصصی پارک علم و فناوری، مسیر اشتغال پایدار در حوزه مشاغل نوین، نوآورانه و دانش بنیان برای فناورانی که از سوی کمیته امداد معرفی می شوند، هموار شود. 

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح مددفناور و توسعه همکاری متقابل پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، به امضا رسید. 

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: این طرح بدنبال توانمندسازی اقتصادی اقشار آسیب پذیر از طریق ایجاد زمینه جذب مددجویان کارآفرین و اشتغال دانش آموختگان، فراهم آوردن فرصت ایجاد مشاغل جدید برای آنها از طریق بکارگیری در شرکت های فناور و راهبری شغلی و ارتقای بهره وری مشاغل خانگی مددجویان است. 

جلال شیخ پور در ادامه توضیح داد: در حال حاضر این آمادگی را داریم در راستای اجرای این طرح، با استفاده از ظرفیت های موجود در استان چه از لحاظ واگذاری زمین به صورت محدود و چه از لحاظ ارائه تسهیلات حمایتی، با پارک علم و فناوری لرستان همکاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز