خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

تسهیلات اشتغالزا برای کسب و کارهای حوزه «فاوا» در لرستان پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۲۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به پرداخت تسهیلات به کسب کارهای حوزه فاوا، گفت : ثبت‌نام تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی صارمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات در هفت محور شامل حمایت از طرح‌های ویژه ملی، طرح‌های پیشران، طرح‌های تولیدی صادرات محور، دانش بنیان با فناوری بالا، سرمایه‌گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی، دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات پیشخوان دولت-شهری/روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش پرداخت می شود.

وی افزود: با تامین مالی از طریق این تسهیلات، زمینه توسعه و رونق کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات استان، اشتغال متخصصان و دانش آموختگان این بخش فراهم خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: بر این اساس شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر اشخاص مشمول طرح‌های حمایتی مذکور می توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه و در سامانه irantavanafarin.ito.gov.ir نام نویسی کنند.

به گزارش ایلنا، تسهیلات تبصره ۱۸ نسبت به سایر وام ها نرخ سود کمتری دارد و به اصطلاح ارزان است که محوریت پرداخت آن فعالیتهای اشتغالزا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز