خبرگزاری کار ایران

فرماندار الیگودرز از سند اشتغال رونمایی کرد؛

ایجاد ۹۴۰۰ شغل جدید در ۲۴ ماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۶۵

فرماندار الیگودرزگفت: مقدمات آبگیری سد مخزنی حوضیان انجام شده و امور منابع آب الیگودرز در حال پیگیری می باشد که این سد در ایام دهه مبارک فجر آبگیری شود.

ایلنا: فرماندار الیگودرز گفت: مقدمات آبگیری سد مخزنی حوضیان انجام شده و امور منابع آب الیگودرز در حال پیگیری می باشد که این سد در ایام دهه مبارک فجر آبگیری شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " رضوی‌نژاد " در جلسه شورای اداری با اعلام این مطلب گفت: در سندی که توسط استانداری تدوین شده و در حال بازنگری در فرمانداری الیگودرز می‌باشد، پیش بینی شده که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴ برای اشتغال ۹۴۲۶ نفر مبلغ ۱۴ هزارو ۱۷۲ میلیارد ریال اختصاص یابد وجهت سرمایه گذاری در بخشهای مختلف هزینه شود.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندارلرستان به الیگودرز گفت: رفع موانع و مشکلات پیش روی احداثپالایشگاه فرآ ورده‌های نفتی، احداثمجتمع ۲ هزار راسی شیر پگاه، احداثکارخانه بنزین پیرو لیز، احداثطرح نوین تولید فایبر گلاس از الیاف شیشه‌ای، طرح ۳۸ هکتاری گردشگری حاشیه سد حوضیان، مجتمع گردشگری آبشار آب سفید، احداثزیر گذر‌های سنج، برناباد و میدان بختیاری، تکمیل واحد‌های مسکن مهر، اختصاص سهمیه قیر یارانه‌ای به شهرداری جهت آسفالت معابر، کپر زدایی مدارس مناطق محروم و استقرار نمایندگی ادارات در بخشهای شهرستان از مهم‌ترین مصوبات این سفر بود که بعضا انجام شده و یا در حال انجام می‌باشد.

" رضوی‌نژاد " گفت: مقدمات آبگیری سد مخزنی حوضیان انجام شده و امور منابع آب الیگودرز در حال پیگیری می‌باشد که این سد در ایام دهه مبارک فجر آبگیری شود.

وی از مسوولین ادارات خواست لیست طرح‌های آماده بهره برداری در دهه فجر را به فرمانداری اعلام نمایند.

در این جلسه امام جمعه الیگودرز نیز با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه برخی مسوولین نسبت به برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم دهه مبارک فجر بی‌تفاوت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین " ارزنده " با اشاره به لزوم همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر افزود: در این ایام باید ارزشهای انقلاب اسلامی و بویژه زوایای مختلف قیام امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبر نگار ایلنا از الیگودر: در این جلسه حجت الاسلام " علی ارکبان " به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه، مهندس وحید موسوی رییس مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، سر هنگ خدارحم ذلقی فرمانده انتظامی، مهندس مهدی لونی مدیر امور آب و فاضلاب، و علی نوریان به عنوان رییس اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری الیگودرز به اعضای شورای اداری معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز