خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

صدور ۹۷ درصد ابلاغیه‌ها دادگستری بروجرد به صورت الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۳۶۸

رئیس دادگستری بروجرد گفت: ۹۷ درصد ابلاغیه‌ها در دادگستری شهرستان الکترونیکی صادر شده است.

به گزارش ایلنا، خیرعلی کرمی عالم روز چهارشنبه - هفتم تیرماه - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین جرم در بروجرد مربوط به سرقت بوده که بیکاری یکی از علل وقوع سرقت است، اظهار کرد: بیشترین جرائم زندانیان سرقت، اخلال در نظم عمومی و مواد مخدر بوده است که در یک سال گذشته سه هزار و ۸۰۹ فقره پرونده سرقت در بروجرد تشکیل شده است.

وی افزود: دومین جرم در بروجرد مربوط به تصادفات است به‌ طوری‌ که در سال گذشته ۲ هزار و ۸۸۲ پرونده تشکیل شده است.

رئیس دادگستری بروجرد اظهار کرد: همچنین ضرب و جرح سومین پرونده‌های جرم در بروجرد را تشکیل می‌دهد که ۲ هزار و ۵۶۶ فقره پرونده در این راستا تشکیل شده است.

کرمی عالم بیان کرد: تعداد ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بروجرد ۸۸ هزار و ۷۴۵ پرونده بوده که ۸۹ هزار و ۲۳۱ مورد مختومه شده است.

وی با بیان اینکه طی یک‌سال گذشته ۴۸۶ پرونده از پرونده‌های موجودی نیز کسر شده است، افزود: در حوزه شورای حل اختلاف در سه‌ ماهه امسال ۹۹۴ فقره پرونده منجر به صلح و سازش شده که این آمار در سال گذشته ۲ هزار و ۳۸ مورد بوده است.

کرمی عالم خاطرنشان کرد: همچنین در یک سال گذشته ۲ هزار و ۳۶۸ زندانی با جرائم مختلف در زندان بروجرد زندانی شدند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۸ نفر آزاد شدند.

رئیس دادگستری بروجرد ادامه داد:  ۲۹۸ هزار و ۸۴۰ فقره ابلاغیه توسط دادگستری بروجرد صادر که ۲۷۹ هزار و ۳۵۹ ابلاغیه الکترونیکی است که ۹۷ درصد ابلاغیه‌ها در دادگستری شهرستان الکترونیکی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری بروجرد مربوط به مطالبه وجه، مطالبه خسارت و چک بلامحل بوده است.

کرمی عالم اضافه کرد: در یکسال گذشته ۲۱ هزار و ۴۳۰ سند در اداره ثبت اسناد شهرستان بروجرد صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز