خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

وجود ۲۴۰ خانه عالِم در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۷۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از وجود ۲۴۰ خانه عالِم در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجود ۲۴۰ خانه عالِم در لرستان اظهار کرد: خانه عالم مکان‌هایی در هر روستا برای استقرار مروجان مذهبی (روحانیون) و مبلغان دینی می‌باشدکه علاوه بر داشتن امکانات اقامتی برای مبلغان، دارای دفتر کار و محل ملاقات عمومی هستند.

وی با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت های دینی بسیاری است که باید با بودجه ویژه دیده شود، بیان کرد:‌ امروز دشمنان در فضای رسانه‌ای و فرهنگی با اعتبارات ویژه در تلاش هستند لذا این آمادگی در استان دارد بودجه فرهنگی و دینی را واقعی و در راستای اهداف مورد نظر هزینه کند.

این مسئول همچنین از برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در ۱۶ تیر خبر داد و گفت: امسال همزمان با عید غدیرخم جشن‌های مهمانی مختلفی از جمله مهمانی بزرگ در خیابان شورای خرم‌‌آباد در قالب ۱۵۰ موکب برپا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ روحانی در قالب طرح امین در مدارس و بیش از ۲۰۰ نفر در قالب طرح هجرت در استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: ۲۴۰ خانه عالِم در لرستان فعالیت دارند و در حال حاضر نیاز به خانه عالم جدید نداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در حوزه بانوان ۲برابر شده و تلاش برای جهاد تبیین همواره در دستور کار است تصریح کرد: سال گذشته ۶ هزار و ۶۳۸ برنامه قرآنی در لرستان اجرا شد همچنین ۱۶ تیر امسال نیز همزمان با عید غدیرخم جشن های مهمانی مختلفی در قالب ۱۵۰ موکب برپا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز