خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

باید بیشتر از این هویت مادران رشد کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۸۲

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: باید بیشتر از این هویت مادران رشد کند.

به گزارش ایلنا، آرش قیاسیان در آیین تجلیل از فعالان حوزه جوانی جمعیت و اختتامیه رویداد جایزه ملی جمعیت در لرستان که در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد، اظهار کرد: رشد جمعیت ما در سال ۱۴۲۰ به صفر می‌رسد و این یک تهدید از نظر نیروی انسانی و ژنتیکی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما پیشینه اساطیری دارد و یکی از کشورهای تأثیرگذار در منطقه و جهان است باید به این مهم از نظر تضارب ژنی و رشد توسعه انسانی اهمیت بدهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: مدعی هستیم که می‌توانیم انسان‌های اخلاق مدار و با تأسی از ائمه اطهار به جهان و جهانیان تسری بدهیم و رسالت سنگینی بر دوش ملت ایران نهاده شده است.

قیاسیان با بیان اینکه مدرنیته آسیب‌های به ما تحمیل کرده و فرهنگ ما دچار چندگانگی شده است، افزود: امروز موضوع فرزند آوری را با توصیه‌های قرآنی و الهی که در سوره انعام به‌صورت جدی اشاره شده باید مهم بدانیم و اولویت‌های برای خود نتراشید.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های تشویقی در کشورهای آسیایی، اروپایی و غربی برای فرزندآوری دیده شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه داعیه تکریم مادران را داریم باید بیشتر از این هویت مادران رشد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: در این راستا نیز دولت سیزدهم نیز بسیار نگاه خوبی داشته و مصوبات خوبی داشته و در سال ۱۴۰۲ نیز بسته‌های تشویقی به مادران تعلق خواهد گرفت.

قیاسیان ادامه داد: موضوع اشتغال نیز در راستای تأمین اقتصاد خانواده‌ها در جهت حفظ و نگهداشت فرزند انجام شود اداره ورزش و جوانان در این بخش با همکاری سمن‌ها و دیگر ارگان‌ها رسالت خود را انجام می‌دهد و این ما هم بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز