خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از ۷ میلیارد ریال زکات فطریه در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۳۴۴

مدیرکل بهزیستی لرستان از جمع‌آوری بیش از ۷ میلیارد ریال زکات فطریه توسط بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، همایون عمودی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم استان در ماه مبارک رمضان ۷۲۰ میلیون تومان در قالب فطریه و کفاره به ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان کمک کردند، اظهار داشت:  این اداره کل با کمک مردم استان توانست در پایان ماه مبارک رمضان گام موثری در کمک به جامعه هدف خود بردارد.

وی افزود: فطریه جمع‌آوری‌ شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع ترین زمان ممکن به مددجویان پرداخت می‌شود.

عمودی‌زاده یادآور شد: در ماه مبارک رمضان و با مبالغ فطریه و مشارکت خیرین بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک در سطح استان جمع‌آوری شد که رقم بسیار قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: این میزان در سال گذشته و در مجموع یک میلیارد تومان بود.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: این مبالغ برای تامین مایحتاج معلولان شدید و خیلی شدید، جسمی حرکتی، ذهنی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند، معلولان بی سرپرست، کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مراکز شبه خانواده و همچنین کمک به خانواده‌های نیازمند که دارای سرپرست خانوار معلول هستند، زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، همچنین آسیب دیدگان اجتماعی که به لحاظ درآمدی و مایحتاج ضروری زندگی نیاز به کمک دارند، در اولین فرصت و بنا به تقسیمات جغرافیایی در همان منطقه هزینه خواهد شد.

این مسئول افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیرین استان هستیم.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز