خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

ایجاد شهرک فناوری استان از سال آینده آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۹۲

استاندار لرستان گفت: برنامه ی ایجاد شهرک فناوری استان از سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در جلسه ی کارگروه تحقق شعار سال اظهار کرد: در خصوص زمانبندی ایجاد شهرک فناوری اوایل فروردین ماه آینده جلسه ای با حضور مدیران کل ذیربط برگزار شده و در تصمیمات لازم برای زمان آغاز ساخت آن اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به این که اساس پیشرفت و توسعه  استان می تواند براساس برنامه های این کارگروه باشد، اظهار کرد: برای پیمودن مسیر رشد و توسعه باید از تجربیات مدیران گذشته استفاده کرد چرا که اگر دستاوردی حاصل می شود نتیجه ی تلاش تمامی افرادی است که در تحقق آن طی سال ها زحمت کشیده اند.

استاندار لرستان همچنین به سیاست های عمرانی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: اساس برنامه های عمرانی در این دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام گذشته بوده که خوشبختانه بخش عمده ای از این پروژه ها به سرانجام رسیدند.

زیویار گیاهان دارویی و گلخانه ای را از ظرفیت های بزرگ در استان لرستان قلمداد کرد و تصریح کرد: این ظرفیت مهم باید به صورت علمی و با استفاده از تجربیات سنتی گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طی یک سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی در این زمینه در استان داشتیم که طبق پیش بینی های انجام شده در سال آینده می توانیم معادل ادوار گذشته از زمان ایجاد گلخانه ها در استان گلخانه مولد ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز