خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی لرستان:

مدیران، شایسته سالاری رادر انتصابات خود ملاک قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۳

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان لرستان: امروز در سایه دولت تدبیر و امید از مسئولین انتظار می رود که شایسته سالاری رادر انتصابات خود مد نظر داشته باشند.

ایلنا: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان لرستان گفت: در دولت تدبیر و امید از مسئولین انتظار می رود که شایسته سالاری رادر انتصابات خود مد نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " سیروس نوروزی " در اولین جلسه این شورا افزود: مدیران از انتصابات صرف سیاسی بپرهیزند مردم انتظار خدمت وخدمت رسانی دارند و از شعاری که به دنبال آن کار نباشد خسته شده اند.

وی گفت: امروز با تمام توان و قدرت باید در جهت رفع گرفتاریهای مردم تلاش کنیم.
وی ادامه داد: شوراهای اسلامی باید در چارچوب وظایف قانونی خود و با برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه ها بصورت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و با همکاری و تعامل با مدیران دستگاههای اجرایی در رفع مشکلات مردم و در راه توسعه و عمران و آبادانی و پیشرفت حوزه انتخابیه خود(روستا، بخش، شهر، شهرستان واستان) گام بردارند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان لرستان افزود: شوراها باید از هرگونه جناح بازی و سیاسی کاری وحیف ومیل بیت المال خودداری و جلوگیری نمایند، زیرا رسالت شوراها خدمت بی منت و خالصانه به مردم است و در همه حال باید خدا و رضایت مردم را در نظر بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز