خبرگزاری کار ایران

مدیرمخابرات منطقه لرستان خبرداد؛

افتتاح 32 طرح مخابراتی به مناسبت دهه فجر در نورآباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۵۸۶

مدیرمخابرات منطقه لرستان گفت: تعداد 32 پروژه مخابراتی در راستای توسعه خدمات فنی و گسترش آنها در شهرستان نورآباد افتتاح و مورد بهرده برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نبی الله شمسی فر در  مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی، شهرستان نورآباد، اظهار کرد: ۳۲ طرح مخابراتی در این نورآباد با سرمایه گذاری بالغ بر 341 میلیارد ریال افتتاح و مورد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب افزود: این پروژه‌ها با سرمایه گذاری شرکت مخابرات ایران در شهرستان دلفان افتتاح خواهد شد.

مدیرمخابرات منطقه لرستان بیان داشت: این پروژه‌ها شامل اجرای فیبر نوری سرکشتی به نورآباد (از محل اعتبارات uso )، طراحی، نصب و راه اندازی سایت‌های فاز 8 تلفن همراه، اجرای طرح fttc، نصب و راه اندازی سیستم‌های انتقال، فیبر نوری سایت‌های تلفن همراه و ارتقاء تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه است.

شمسی فر ارتقاء زیرساختهای اساسی مخابراتی در سطح شهرستان، محرومیت زدایی و توجه به عدالت در دسترسی مردم به خدمات ارتباطی با کیفیت مناسب، ایجاد بستر پایدار در منطقه، زمینه دسترسی سرمایه گذاران به خدماتی ارتباطی کیفی در سطح منطقه، افزایش کیفیت سرویس دهی همه اپراتورها در منطقه از مهم ترین مزایای این پروژه‌ها در شهرستان دلفان برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز