خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۴۶۳

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان از پرداخت ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان خبر داد.

رضا وفایی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: تاکنون به ۲۱۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی ادامه داد:در مجموع به این افراد تسهیلات ۱۴۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: به متقاضیان در دو شهرستان خرم‌آباد و بروجرد  هر کدام ۱۰۰میلیون تومان و سایر افراد در شهرستان‌ها ۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وفایی بیان کرد: اشتغالزایی در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی بوده است.

وی اظهار کرد: تعهد بهزیستی لرستان برای امسال، ایجاد ۲۸۰۰ شغل برای مددجویان بوده است که تاکنون برای ۲۱۲۰ نفر با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی از فرصت شغلی برخوردار شدند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: همه بانک‌ها همکاری لازم را داشتند و تنها بانک صادرات و ملی هنوز اعتباراتی را که درخواست داده‌ایم محقق نکردند.

وفایی افزود: بانک صادرات ۱۸ میلیارد تومان و بانک ملی ۴۵ میلیارد تومان  باید به متنقاضیان بهزیستی استان پرداخت می‌کرد که هنوز این امر محقق نشده؛ همچنین بانک کشاورزی از ۲۸ میلیارد تومن ۵ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است.

وی عنوان کرد: مابقی بانک‌ها در حال پرداخت تسهیلات به مددجویان متقاضی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز