خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار بروجرد :

۲۲ هزار بیمه شده اجباری در این شهرستان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۵۵

رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی بروجرد گفت : بیش از ۲۲ هزار بیمه شده اجباری در این شهرستان در واحدهای اقتصادی مشغول به کار هستند .

به گزارش ایلنا ، عبدالعلی گیوه‌کی در جلسه شورای اشتغال بروجرد اظهار کرد: براساس آخرین سرشماری شهرستان بروجرد دارای جمعیت ۳۳۰ هزار نفر و جمعیت فعال آن براساس برآوردها ۲۰۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه جمعیت شاغل شهرستان ۱۶۵ هزار نفر، جمعیت بیکار ۳۵ هزار نفر و جمعیت غیرفعال ۱۳۰ هزار نفر است، افزود: کل بیمه‌شدگان اجباری ۲۲ هزار نفر و کل بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ۴۷ هزار نفر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با بیان اینکه بیکاران قطعی ثبت‌نام شده در کاریابی‌ها ۲۰ هزار نفر هستند، اضافه کرد: صنایع و واحدهای تولیدی باید برای استخدام از افراد ثبت‌نام کننده در کاریابی‌ها استفاده کنند.

گیوه‌کی خاطرنشان کرد: مهم ترین سیاست کاری دولت بحث اشتغال است که ما و همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه داریم در این راستا گام برداریم و به تحقق آن کمک کنیم.

وی اضافه کرد: میزان تعهد اشتغالی که از سوی دستگاه‌های شهرستان در نظر گرفته شده تا پایان سال باید محقق شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی در این مورد عملکرد خوبی داشته‌اند و بیشتر تعهد اشتغال خود را محقق کرده‌اند که می‌طلبد در این ماه‌های باقیمانده بقیه دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به تحقق اشتغال تعهد شده خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز