خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 60 پروژه در شهرستان آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۸۸

فرماندار شهرستان آبیک گفت: 60 پروژه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان آبیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، حامد فتوحی با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت گفت: برای افتتاح پروژه‌ها در شهرستان آبیک اعتباری بالغ بر 3 هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان آبیک عنوان کرد: یکی از اهداف دولت مردمی این است که طرح‌های نیمه تمام را اولویت بندی و آن‌هایی که برای مردم ضرورت دارد و متقاضی اتمام آن‌ها هستند هر چه زودتر تکمیل شود.

وی افزود: خوشبختانه یکی از طرح‌های نیمه تمام این شهرستان پروژه انتقال آب بود که با پیگیری‌های بعمل آمده به اتمام رسید و در آستانه هفته دولت و در مراسمی با حضور وزیر نیرو، استاندار  و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از معتمدین و خانواده معظم شهداء و ایثارگران شهرستان افتتاح شد.

نماینده عال دولت در شهرستان آبیک با بیان اینکه سیاست‌های دولت به گونه‌ای تعریف شده است که موجب تحقق عدالت و پیشرفت باشد،  اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارتقاء سطح فرهنگی و عمرانی شهرستان به صورت عادلانه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز