خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری لرستان خبر داد؛

برگزاری هفتمین دوره ایده شو از دانایی تا دارایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۲۵

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری هفتمین دوره رویداد «ایده شو از دانایی تا دارایی» در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری امروز چهارشنبه در هفتمین دوره از رویدادهای ایده شو از دانایی تا دارایی پارک علم و فناوری لرستان با موضوع فناوری اطلاعات گفت: در این رویداد علمی پس از داوری ۱۰ ایده رسیده به دبیرخانه رویداد، تعداد سه ایده در حوزه فناوری اطلاعات برگزیده شد.

وی افزود: «میلاد سیسی» با ایده «کیدز لند: مجموعه انیمیشن‌های تعاملی برای بهبود روابط اجتماعی کودکان اوتیسمی بر مبنای رابط‌های کاربری هوشمند با رویکرد به تعامل از طریق بیانات احساسی چهره و تشخیص فرامین صوتی»، «سپیده جعفری» با ایده «زرنگلوم: استفاده از فناوری‌های هوشمند تعاملی برای بازیوارسازی محتوای کتب درسی و زنگ ورزش» و «اشکان تقی زاده» با ایده «تکنویاب: ایجاد بازار خرید و فروش فناوری با ارزش گذاری منطقه‌ای فناوری»، به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: از نفرات اول تا سوم برگزیده این رویداد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد، همچنین برگزیدگان برای حمایت از فرآیند توسعه ایده خود، مشمول عضویت در مراکز رشد واحدهای فناوری پارک علم و فناوری لرستان خواهند شد.

نامداری افزود: ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران، ایده‌های نوآورانه خود را از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی برای راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز