خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

دفاع هشت ساله فصل جدیدی از تاریخ جنگ را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۲۴

استاندار لرستان گفت: دفاع مقدس نگرش به جنگ را تغییر داد چراکه دفاع از هویت و شناسنامه کشور، نوامیس و شرع را به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه -سی یک شهریور ماه - در آیین رژه نیروهای مسلح بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی موجب شد تا از ناموس خود دفاع کنیم چراکه هر حرکتی در نهضت انقلاب اسلامی شکل گرفته مقدس و برگرفته از نهضت عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی حوادث بسیاری را پشت سر گذاشت، افزود: تاریخ کشور سرشار از تلخی و شیرینی بیشمار است که جنگ هم از حوادث تلخ بشمار می‌آید و بسیاری از کشورها در این راستا تجلی و یا احیا شده‌اند.

استاندار ارستان با بیان اینکه اسلام دین صلح است، گفت: اما دفاع و جهاد جایگاه خود را دارد بنابراین ایران اسلامی هیچوقت قصد تعرض به کشوری را نداشته است اما در مقابل متجاوز داخلی و خارجی ایستادگی می‌کند.

زیویار بیان کرد: جنگ ناخواسته هشت ساله در آغاز عمر جمهوری اسلامی رخ داد و دشمن از تمامی حملات علیه ایران استفاده کرد اما رزمندگان با ایثار از کشور دفاع کردند.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع هشت ساله فصل جدیدی از تاریخ جنگ را رقم زد تصریح کرد: دفاع مقدس نگرش به جنگ را تغییر داد چراکه دفاع از هویت و شناسنامه کشور، نوامیس و شرع را به همراه داشت.

وی افزود: رهبری این جنگ برعهده شخصی متدین بود که در طول تاریخ ایران بی سابقه بوده است و سربازان دوران دفاع مقدس نیز از جمله افراد پاک و ایثارگر بودند و اکنون  راه آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز