خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:

نوآوری سرمایه‌گذاران در انجام پروژه‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۸۳

نوآوری و خلاقیت سرمایه گذار در انجام پروژه‌ها برای دولت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است وطرح‌های زیربنایی این شرکت برای توسعه بیشتر این فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: نوآوری و خلاقیت سرمایه گذار در انجام پروژه‌ها برای دولت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است وطرح‌های زیربنایی این شرکت برای توسعه بیشتر این فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در جمع خبرنگاران گفت: نوآوری و خلاقیت سرمایه گذار در انجام پروژه‌ها برای دولت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است چرا که استفاده از تکنولوژی جدید و بهره گیری از علوم و تجهیزات روز می‌تواند در اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها موثر باشد.

مهدی اکبریانˈ افزود: به همین منظور طرح BOT شامل ساخت، بهره برداری و واگذاری عملیات اجرایی تاسیسات زیربنایی آب و فاضلاب به منظور توسعه خصوصی سازی در طرح‌های عمرانی این شرکت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درهای توسعه بر روی سرمایه گذاران بخش خصوصی گشوده شده است، اظهار داشت: با حمایت دولت مسیر اجرای طرح‌های آب و فاضلاب هموار‌تر شده که با کمک مالی بخش خصوصی و همکاری سرمایه گذاران، پروژه‌های عمرانی تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب در سطح استان اجرا می‌شود تا زمینه توسعه اقتصادی برای شرکت و تسریع در فرایند عملیات اجرایی فراهم شود.

وی تصریح کرد: در گذشته تامین منابع مالی اجرای پروژه‌ها از طریق اعتبارات دولتی فراهم می‌شد، که اکنون دولت با هدف بکار گیری بخش خصوصی به دنبال کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های BOT برای اولین بار در لرستان اجرا می‌شود که امیدواریم‌‌ همان گونه که دنیا رو به توسعه و پیشرفت می‌رود ما هم گام‌های پرتوانی را با پشتوانه علمی قوی برداریم و در مسیر توسعه حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان طرح‌های زیربنایی این شرکت برای توسعه بیشتر این فعالیت‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
اکبریان گفت: در این راستا به زودی فراخوان مناقصه BOT تصفیه خانه فاضلاب شهرهای دورود و الش‌تر با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به اجرا در می‌آید تا پس از ارزیابی کیفی، فنی و مالی شرکت کنندگان در مناقصه، سرمایه گذار مناسب شناسایی و بکار گرفته شود.

وی گفت: تصفیه خانه شهر دورود در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار و ظرفیت کامل ۳۲ هزار و ۴۳۰ مترمکعب در روز شامل سه خط جمع آوری به طول ۱۸۲ کیلومتر در قالب یک مدول تصفیه فاضلاب، طراحی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر الش‌تر از نوع فرآیند هوادهی با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در روز طراحی شده است که مساحت زمین آن ۳۱ هکتار و طول شبکه ۸۵ کیلومتر است که بیش از ۷۰ درصد آن اجرا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز