خبرگزاری کار ایران

300 تن آسفالت روزانه در سطح خرم آباد توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۲۴

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: روزانه ۳۰۰ تن آسفالت بین مناطق شهرداری جهت بهسازی و اجرای نهضت آسفالت معابر سطح این شهر توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا،  رضا بیرانوند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به خاطر گستردگی شهر خرم‌آباد عملیات اجرایی در سه مناطق شهر به صورت یکسان انجام می شود و معابر خاکی در مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد در اولویت نهضت آسفالت قرار خواهند داشت، اظهار کرد: کارخانه آسفالت شهرداری یکی از ظرفیت‌های مهم است که به خوبی از آن استفاده می شود و سعی می‌کنیم، روند توزیع آسفالت ادامه داشته باشد.

رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به این که یکی از اقدامات شورای دوره ششم رسیدگی به مناطق محروم و اولویت قرار دادن مشکلات این مناطق است، بیان کرد: در خیلی از معابر سطح شهر یا کنده کاری صورت گرفته و یا نیازمند آسفالت است که در حال حاضر در سطح سه مناطق  فعالیت های عملیات نهضت آسفالت در حال انجام است.

 بیرانوند تصریح کرد: در بازدید اعضای شورای شهر و شهرداران مناطق ۲ و سه خرم آباد از روند خیابان انتهای پشته حسین آباد که معابر آنها خاکی هستند، کار عملیات آسفالت در این محله به زودی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی دره اسدآبادی یکی از دغدغه های مردم شهر بود، اظهار کرد: کار آسفالت این منطقه به خصوص از خیابان سرباز تا خیابان ساحلی که خیلی مورد استفاده عموم قرار دارد،در دستور کار قرار گرفته است.

 رییس شورای شهر خرم آباد با اشاره به آسفالت معابر در سطح منطقه یک خرم آباد عنوان کرد: بلوار کندرو میدان کتاب تا پل ۹ دی که راه عبور و مرور مردم را مختل و باعث گره ترافیکی شده، کار آسفالت آن به زودی انجام شود.

بیرانوند با اشاره به آسفالت میدان بار خرم آباد، یادآور شد: میدان بار خرم آباد ویترین این شهر است و از آنجا که تمام رانندگان در تمام نقاط کشور به این میدان سفر می کنند باید از لحاظ زیبایی و خدمات‌دهی اقدامات خوبی صورت بگیرد که در این راستا نمازخانه، سرویس بهداشتی، دفع آبهای سطحی، رنگ آمیزی جداول ،ایجاد سطح زباله مهیا شده و در حال حاضر زیرسازی آسفالت این میدان آماده نهضت آسفالت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز