خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار لرستان؛

مدیرکل اموراجتماعی استانداری لرستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۶

استاندار لرستان با صدور احکام جداگانه ای، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه، مدیرکل دفتر اقتصاد، سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات و مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان را منصوب کرد.

ایلنا: استاندار لرستان با صدور احکام جداگانه ای، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه، مدیرکل دفتر اقتصاد، سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات و مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، طی حکمی از سوی استاندار لرستان، فرهاد طهماسبی مدیرکل اموراجتماعی استانداری شد.

پیش ازاین حامد نظرنیا، عهده دار این جایگاه بود. شایان ذکراست؛ طهماسبی کارشناس اموراجتماعی استانداری بوده ودرزمینه مسائل اجتماعی فعالیت داشته است.

همچنین در احکام صادره از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان، ˈبهروز نصیریˈ به عنوان مدیرکل جدید دفتر اقتصاد و ˈامید امیدی شاه آبادیˈ به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری لرستان منصوب شدند.

همچنین استاندار لرستان در احکام دیگری بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، ˈجعفرعلی طولابیˈ را نیز به عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری لرستان منصوب کرد.

استاندار لرستان در احکام صادره، بر تلاش در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط مشی های دولت تدبیر و امید تاکید کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز