خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

انتصابات و ارتقا شغلی کارمندان در آموزش و پرورش لرستان با رعایت قانون گرفته است

کد خبر : ۱۱۴۹۶۷

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از تشکیل کمیته انتصابات در آموزش و پرورش لرستان خبر داد و گفت: انتصابات در آموزش و پرورش لرستان با رعایت قانون وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از تشکیل کمیته انتصابات در آموزش و پرورش لرستان خبرداد و گفت: انتصابات در آموزش وپرورش لرستان با رعایت قانون وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت اله کلانتری در کارگاه آموزشی، توجیهی کار‌شناسان روابط عمومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته ممانعت از پارتی بازی در انتصابات و ارتقا شغلی کارمندان این سازمان بود.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگارن در خصوص انتصابات سازمان آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام انتصابات سازمان براساس قانون انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه نقل و انتقالات معلمین آموزش و پرورش لرستان طبق مقررات و براساس نیاز انجام شد افزود: معلمین سازمان آموزش و پرورش لرستان مطابق مقررات و قوانین در نقاط مختلف استان لرستان ساماندهی شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه درکارگروه ساماندهی نیروی انسانی مسائل نیروی انسانی در بعد نیاز و مازاد مناطق مورد بررسی قرارگرفت گفت: مشخص شد که ۴۰ هزار ساعت در مناطق شهری کسری ساعت وجود داشت و در مقابل در مناطق غیر برخودار نیاز به ۳۰ ساعت اضافه کار نیاز است.
وی درادامه افزود: آموزش وپرورش لرستان دراین راستا نقل وانتقالات را در قالب سیستمی(رایانه‌ای) و اضطراری انجام داده است..
مدیرکل آموزش وپرورش استان اظهارداشت: با تمام فرزندان شهید که متقاضی انتقال خارج استان بودند موافقت شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: نقل وانتقالات درون استانی برمبنای نیاز و عدم نیاز، مبدا و مقصد صورت گرفته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز