خبرگزاری کار ایران

آقای محمدی در جمع خبرنگاران:

به دلیل بحران بیکاری، بسیاری جوانان با افسردگی و نا امیدی مواجه اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۲

سهمیه لرستان در جذب نیرو در دستگاه های اجرایی استان به ۵ هزار نفر افزایش یافت / مردم ازنحوه پرداخت تسهیلات بانکهاراضی نیستند / تلاش داریم فرودگاه خرم آباد دو پرواز در یک روز داشته باشد.

ایلنا: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی: در زمان استاندار قبلی سهمیه استان لرستان درجذب نیروها در دستگاههای اجرایی ۲هزار نفر بوده است که با رایزنی مجمع نمایندگان این تعداد به ۵هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ابراهیم آقای محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان لرستان در ۱۵سال گذشته رتبه نخست بیکاری رادر کشور دارد اظهار داشت: متاسفانه پارتی بازی و بی عدالتی در بحثاستخدامها در دستگاههای دولتی لرستان بیدادمی کند.

وی درادامه گفت: به دلیل بحران بیکاری تعداد زیادی از جوانان با افسردگی و نامیدی مواجه​اند.

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پارتی بازی امید به اشتغال بسیاری از جوانان متخصص را از بین می برد. امروز وقتی از جوانان می پرسی برای آینده چه برنامه ای دارند بسیاری از آنان پاسخ می دهند: بدون بند " پ " کاری از پیش نمی رود.

وی درادامه افزود: در زمان استاندار قبلی سهمیه استان لرستان درجذب نیروها در دستگاههای اجرایی ۲هزار نفر بوده است که با رایزنی مجمع نمایندگان این تعداد به ۵هزار نفر افزایش یافت.

آقای محمدی درادامه عنوان کرد: متاسفانه با تاخیر مسولین استان لرستان در روند برگزاری آزمون این تعداد به یک هزار نفر کاهش یافت و در این زمینه ظلم بزرگی به مردم استان لرستان شد.

وی درادامه تصریح کرد: بیشتر استانها از این فرصت استفاده کردند و با برگزاری آزمون نیرو های مورد نیاز را جذب کردند ولی استان لرستان از این فرصت بی بهره ماند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: برخی از مدیران با پارتی بازی اقوام خود را در دستگاههای اجرایی استخدام می کنند وبه توانمندی های نیروها توجهی ندارند.

وی گفت: امیدوارم با انتصاب آقای بازوند به عنوان استانداری شاهد شکوفایی و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری دراستان باشیم

وی در بخش دیگر از سخنانش اخذ مجوز کارخانه اوره و آمونیاک ورق گالوانیزه، افزایش ۲۵%درصد سهمیه جذب برای دانشگاههای استان، جذب ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای گاز رسانی به روستاها، پیگیری کارخانه کشت و صنعت و دهکده المپیک و…را از بهترین برنامه وی در زمان نمایندگی خود عنوان کرد.

مردم ازنحوه پرداخت تسهیلات بانکهاراضی نیستند

وی درادامه این نشست با بیان اینکه بانکها به تعهدات شان عمل نمی کنند گفت: در ثبت نام وام ازدواج سایت بیشتر بانکها عامل بسته است و زوجین با مشکلات فراوان مواجه هستند.

وی ادامه داد: این درحالی است که هر کدام از این بانک‌ها دارای ردیفی برای پرداخت تسهیلات ازدواجی هستند.

وی بیان این که عدم پرداخت وام ازدواج از سوی بانک‌ها به‌تدریج به یک معضل تبدیل شده است تأکید کرد: مسئولان کشوری باید برای احیای حق مردم و جلوگیری از بروز تخلف بانک‌ها، اقدام سریع انجام بدهند.

وی اظهار داشت: توسعه و عمران فرودگاه به عنوان مرکز ورودی هر منطقه بی‌شک نقش به‌سزایی در تحقق اهداف منطقه خواهد داشت.

وی درادامه عنوان کرد: فرودگاه ها از با ارزش ترین زیر ساخت های جوامع پیشرفته محسوب می شوند و به دلیل برخورداری از پتانسیل های مختلف، به ایجاد توسعه پایدار نقش مهمی دارند.

وی درادامه خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه و برخورداری فرودگاه خرم آباد از این همه پتانسیل باید مورد توجه و حمایت بیشتری قرار گیرد.

ابراهیم آقا محمدی با اشاره به اینکه بی‌نظمی در پروازهای فرودگاه شهر خرم آباد از زمان تاسیس تا به حال ادامه دارد، اظهار داشت: علت عقب ماندگی این استان بی‌توجهی به توسعه فرودگاه است.

نماینده مردم خرم آباددر مجلس شورای اسلامی به سابقه چندین ساله تاسیس فرودگاه این شهراشاره کرد و گفت: در فرودگاه خرم آباد فقط یک پروازدر روز و ۶ پرواز در هفته انجام می شودکه با توجه به در حال رشد بودن این استان این تعداد پرواز کافی نیست.

وی درادامه افزود: مجمع نمایندگان استان در تلاش هستند که پرواز فرودگاه خرم آباد در روز به دو پرواز افزایش بدهند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز