خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی مدل‌سازی مالی با اکسل برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «مدل‌سازی مالی با اکسل» 13 و 20 آبان ماه برگزار می‌شود.

به‌گزارش ایلنا،  هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی بهره‌گیری از امکانات گسترده نرم‌افزار اکسل برای آشنایی شرکت‌کنندگان با اصول بنیادین مدل‌سازی مالی، انواع مدل‌های مطرح به صورت کاربردی، نحوه تشکیل مدل‌های مالی، ورود متغیرها و تحلیل نتایج در فضای این نرم‌افزار است.

مدل‌سازی مالی روشی نوین برای نمایش چگونگی شکل‌گیری تصمیم‌سازی‌های مالی است. این مدل‌سازی با استفاده از دانش ریاضیات، رهیافتی برای شناسایی و ارزیابی عملکرد دارایی‌های مالی در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری‌ها ایجاد کرده است. با استفاده از مفاهیم اقتصادی نظیر بازده، جریانات نقدی، استهلاک، ریسک و مخاطرات مالی سرمایه‌گذاری، انتخاب تصمیم‌های مالی را در یک فضای عدم اطمینان، محقق ساخته و امکان پیش‌بینی را قبل از وقوع هرگونه تعهد مالی میسر می‌سازد.

مسعود الفتی، مدرس و پژوهشگر بازار سرمایه تدریس این دوره آموزشی را برعهده دارد. کارشناسان بخش اعتبارات بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، کارشناسان شرکت‌های سرمایه‌گذاری و کارگزاری‌، کارشناسان مالی سازمان‌ها، مشاوران ارزیابی پروژه‌های مالی و اقتصادی، دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت و حسابداری و سایر علاقه‌مندان  به مباحث بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

مروری بر فرمول‌ها و توابع مهم اکسل، مروری بر توابع مالی و آماری اکسل، برخی از کاربردهای مالی و اقتصادی اکسل از جمله مباحث این کارگاه دو روزه آموزشی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره آموزشی می‌توانند به نشانیwww.ifc.ir  (بخش آموزش) مراجعه کنند یا با شماره تماس 66724343 تماس بگیرند.

کد خبر : ۴۱۹۵۸۷