خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مرکز مالی ایران خبر داد :

تدوین بسته‌ آموزشی شرکت‌های کوچک و متوسط

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۶۷۳

مدیرعامل مرکز مالی ایران از ارائه بسته‌های آموزشی پیشنهادی در مورد معرفی بازار سرمایه به شرکت‌های کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نقوی در گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور ارایه خدمات مالی، آموزشی و پژوهشی باکیفیت و کاربردی به منظور افزایش نقش بازار سرمایه در توسعه اقتصاد ملی را از ماموریت‌های مرکز مالی ایران دانست.

وی گفت: از آنجا که فرابورس ایران به زودی فعالیت خود را برای پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط در بازار این شرکت‌ها موسوم به SME Market آغاز خواهد کرد، بنا به مسئولیت مرکز مالی، بسته‌های آموزشی متعددی را برای آشنایی هرچه بیشتر این شرکت‌ها با ساختار بازار سرمایه تهیه کرده‌ایم.

به گفته نقوی این بسته‌های آموزشی پیشنهادی شامل مطالبی در مورد آشنایی این شرکت‌ها با بازار سرمایه ایران، بایسته‌های حقوقی، پذیرش در بازار سرمایه، بایسته‌های مدیران، بایسته‌های حسابداری شرکت‌های سهامی عام و مدیریت امور سهام است که در اختیار شرکت‌های SME قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مرکز مالی ایران هدف از این آموزش‌ها را توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی به منظور عمق بخشی به دانش مالی و ارتقاء کیفیت تصمیم‌گیری، توسعه آموزش نهادهای مالی به منظور کمک به ارتقاء و بهبود شفافیت بازار و توسعه استانداردهای حرفه‌ای، توسعه خدمات مالی بین المللی و در نهایت گسترش شبکه ارتباطات و جریان اطلاعات بین فعالان بازارهای مالی عنوان و ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌شود از طریق این آموزش‌ها نقش اثرگذار و پررنگی در توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کشور ایفاء کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز